نحوه نوشتن پست سریع وبلاگ با کیفیت فوق العاده سریع (و در روند کار سالم بمانید)

شما یک پست وبلاگ برای انتشار خبرنامه خود دارید اما آخرین مهلت کپی آخرین لحظه رسیده است. همکاران شما خیلی بلند با تلفن صحبت می کنند. دستگاه قهوه متوقف شده است. و قدرت اراده شما نیز چنین است.

اما شما چاره ای ندارید … شما باید روشن شوید و اطمینان حاصل کنید که پست شما به موقع منتشر می شود و در صندوق ورودی خوانندگان شما قرار می گیرد. وقت خود را برای گوش دادن به هدفون بگذارید ، به همکاران خود بگویید که “به من نزدیک نباشند” و از نوشتن سریع نویس داخلی خود استفاده کنید.

در زیر ، من چند تکنیک امتحان شده و آزمایش شده را برای کمک به شما برای ارسال سریع پست وبلاگ خود – بدون فدا کردن کیفیت ، سلامت و یا دوستی های اداری به اشتراک می گذارم.

۱ What آنچه را می دانید بنویسید

در حالی که استفاده از نوشتار برای یادگیری بسیار عالی است (و من اغلب این کار را خودم انجام می دهم) ، گاهی اوقات زمان محدود به شما نیاز دارد که درباره آنچه می دانید بنویسید. این لزوما چیز بدی نیست – پس از همه ، این امکان را به شما می دهد تا دانش موجود خود را جلب کنید و تخصص موضوع خود را به نمایش بگذارید.

از آنجا که شما این دانش را مدت طولانی نگه دارید ، گاهی اوقات به خاطر سپردن که این دانش جدید ، هیجان انگیز و غیرقابل قبول برای افراد دیگر دشوار است. و از آنجا که برای افراد جدید جدید است ، این بدان معنی است که آنها یاد می گیرند ، قدردانی می کنند ، گوش می دهند و امیدوارم توصیه های شما را در میان همکاران ، همسالان و دوستانشان به اشتراک بگذارند.

راهنمای شما برای نوشتن فوق العاده پر سرعت ، فوق العاده قوی:

خوب ، اکنون که موضوعی را که می شناسید انتخاب کرده اید ، وقت آن است که مقاله خود را تهیه کنید. در این مرحله نمی توانید نگران کمال باشید. به عنوان فرآیند فکر کنید تا افکار خود را سامان دهید و ویرایشگر داخلی دیوانه خود را خاموش کنید (اکنون هوش باشید).

به یاد داشته باشید: هیچ قانون سخت و سریع برای نوشتن سریعتر وجود ندارد ، بنابراین اگر ترجیح می دهید ابتدا بدن خود را تهیه کنید و پیش نویس ، معرفی و نتیجه گیری خود را بعد از آن پر کنید ، سپس به دنبال آن بروید. راهنمای زیر ترجیح شخصی من و روشی است که خودم از آن استفاده می کنم. با این وجود ، یک نظم کاملاً متفاوت ممکن است برای شما بهتر باشد – به همین دلیل مهم است که آزمایش کنید و بهترین روش کار سریع خود را بیابید. به سادگی یک تایمر تنظیم کنید ، شروع به تهیه پیش نویس کنید و به اطلاعاتی که ذهن شما در ابتدا از آن یادداشت می کند ، توجه کنید.

۲ ٫ سریع خود را معرفی کنید

مشکل چیست؟

مشکلی را که شخص مورد نظر شما باید حل کرده اید شناسایی کنید (موردی که با پست خود حل می کنید) و دو مرحله ذکر شده در زیر را دنبال کنید:

مشکلی

     

  • ۱ ٫ روی احساسات متمرکز شوید – آیا مخاطبان شما خسته ، ترسیده ، غرق هستند؟ با مخاطبان خود همدردی کنید و به آنها بگویید که چگونه پست وبلاگ شما می تواند به آنها کمک کند.
  •  

  • ۲ ٫ تمرکز خود را بر روی ترسناک – آیا رئیس آنها خواستار است؟ آیا چیزهای زیادی برای یادگیری یک موضوع خاص وجود دارد؟ تصویری دقیق از مشکلی که مخاطبان شما با آن روبرو هستید ، بکشید – این به شما کمک می کند اعتماد ایجاد کنید و به مخاطبان خود اجازه دهید ببینند که شما مشکل خاص آنها را درک می کنید ، و شما را به عنوان بهترین فرد برای کمک به حل آن می کنید.

چگونه می توان پست وبلاگ شما را راهنمایی کرد؟

اکنون روی راه حلی که برای مخاطبان خود ارائه می دهید تمرکز کنید. به روشنی بیان کنید که پست شما چگونه به مسائل آنها می پردازد و به آنها در رفع آنها کمک می کند. حتی اگر می خواهید به خوانندگان خود بینش بیشتری راجع به مطالبی که می توانند انتظار داشته باشند و منتظر آنها باشید ، ذکر کنید.

راه حل

۳ Body بدن سریع خود را بکشید

امتیازات خود را فهرست کنید

وقتی به موقع محکم هستید ، پست های لیست واقعاً خوب کار می کنند. این به این دلیل است که یک معماری واضح وجود دارد که باید آن را پر کنید. یک لیست لیست نیز نوع قالب قابل اسکن است که به چشم خواننده شما آسان است.

۵-۶ نکته خشن را نادیده بگیرید (اینها می تواند از ذهن شما یا از طریق مقاله هایی که تحقیق کرده اید ناشی شود اما مطمئن شوید که برای افزودن ارزش اضافی یک زاویه منحصر به فرد یا یک نقطه جدید از خود دارید). سپس بهترین ۳-۴ امتیاز خود را انتخاب کنید (ایده هایی که به شما کمک می کند تا با ارزش ترین اطلاعات را ارائه دهید) برای بیرون ریختن گوشت و افزودن عمق به آن.

ایده

نکات خود را رها کنید

نکات انتخابی خود را تا آنجا که می توانید با راهنمایی های مفید ، ابزارها و مشاوره های شخصی فراموش کنید. در این مرحله متن خود را تا حد ممکن تجزیه کنید و هر جملهای را که فکر می کنید مفید است بعداً در بخش “نکته نکته” بگذارید برجسته کنید. بهتر است از ابتدا محدودیت کلمه ای را برای هر بخش انتخاب کنید – این کار باعث می شود امتیاز و امتیاز خود را کوتاه نگه دارید. و البته ، این به شما در صرفه جویی در وقت کمک می کند.

عمق را به پست وبلاگ خود اضافه کنید

حالا کهشما نکات خود را از دست داده اید ، وقت آن است که به عمق پست وبلاگ خود اضافه کنید. آیا برای تهیه نسخه پشتیبان از ادعاهای خود و ارتقاء اعتبار مقاله ، تحقیق یا آماری وجود دارد که می توانید از آن استفاده کنید؟ سایر اطلاعات حمایتی که می توانید در این مرحله به آن اضافه کنید ، شامل نقل قول هایی از متخصصان تأثیرگذار در صنعت شما ، عکس هایی است که نحوه انجام کارهای خاص و پیوندهای مفید سایر پست های وبلاگ داخلی یا خارجی را برای خوانندگان نشان می دهد. پست وبلاگ بیشتر

۴ ٫ ویرایش ، قالب بندی و تصاویر خود را انتخاب کنید

۵ a اضافه کردن CTA یا هرگونه فکر بسته شدن

پست خود را ببندید و تصمیم بگیرید که خوانندگان بعدی چه عملی را انجام دهند. آیا می خواهید آنها را به راحتی شروع کرده و مراحل راهنمایی را که اخیراً نوشتید ، دنبال کنید؟ آیا می خواهید آنها را به یکی از خدمات / ابزار خود هدایت کنید که به آنها کمک می کند تا وظیفه ای را که فقط درباره آن نوشته اید ، انجام دهند؟ یا آیا می خواهید از آنها انتقادات و پیشنهادات خود را جویا شوید؟ سریع تصمیم بگیرید ، آن را پایین بیاورید و بیرون بیاورید.

حالا نفس بکشید ، لبخند بزنید و آن فنجان قهوه را بگیرید.
لبخند

آیا ترفندهای دیگری دارید که به شما کمک می کند سریعتر پست های وبلاگ با کیفیت بنویسید؟ ما دوست داریم افکار شما را بشنویم …

زارا برک