چگونه برندهای B2B می توانند از برنامه های اجتماعی برای بازاریابی و فروش استفاده کنند

طبق مطالعات اخیر ، بیش از یک سوم از تصمیم گیرندگان بر این باورند که فروش اجتماعی راهی پیش فرض تعامل با خریداران آینده خواهد بود.

رسانه های اجتماعی دیگر سکویی برای تعامل و تأثیرگذاری بر مشتریان B2C نیست. در دنیای امروز ، بازاریابان و فروشندگان B2B اکنون از کانال های رسانه های اجتماعی برای پرورش روابط و رونق فروش استفاده می کنند. در حقیقت ، تحقیقات جدید Forrester نشان می دهد که فروشندگان و بازاریابان اجتماعی را کانال غالب فروش آینده می دانند.

بنابراین ، وقتی موفقیت در چشم انداز B2B رخ داد ، رسانه های اجتماعی فرصت های بزرگی را فراهم می کنند ، اما بازاریابان و متخصصان فروش باید بدانند که دنیای فرصت کاملاً خارج از حوزه های لینکدین ، Facebook و Twitter وجود دارد. در این مقاله به بررسی این سیستم عامل های جدید ، جالب و ارزشمند می پردازیم.

WhatsApp

۲۹٪ از پاسخ دهندگان برنامه های پیام رسانی مانند WhatsApp یا WeChat را به عنوان کانال ارتباط تجاری خود ترجیح می دهند – HubSpot

این توییت

۲۹٪ از پاسخ دهندگان برنامه های پیام رسانی مانند WhatsApp یا WeChat را به عنوان کانال ارتباطی تجاری خود ترجیح می دهند. از این گذشته ، واتس اپ در حال حاضر ۱۷۵ میلیون کاربر فعال روزانه دارد و در حال شمارش است.

هرچه یک میلیارد کاربر جهانی با هم به رقابت بپردازند ، واتس اپ یک کانال است که به عنوان یک سرویس پیام رسان اجتماعی برترین سلطه دارد. واتس اپ که اکنون با طیف وسیعی از ویژگیهای کسب و کار محور مجهز شده است ، این امکان را به سازمانها می دهد تا با مشتریان و مصرف کنندگان در سطح شخصی ارتباط برقرار کنند.

ویژگی پخش آن به کاربران امکان می دهد همزمان پیام هایی را به گروهی از افراد ارسال کنند و اگر گیرنده به یک پیام پاسخ دهد ، ارتباطات منحصر به فرد فرستنده و گیرنده می ماند. این ویژگی به تنهایی فرصت زیادی را برای فروشندگان اجتماعی ایجاد می کند تا از چشم اندازهای جدید شاخه بگیرند و آنها را به طور مثبت درگیر کنند. ارتباطاتی که می توانند کار کنند عبارتند از:

     

  • رقابت ها یا هدایای رایگان
  •  

  • اعلان ها در مورد فروش یا سایر تبلیغات محدود مدت
  •  

  • پیوند به صفحات فرود برای محتوای جدید (به عنوان مثال کتابهای الکترونیکی یا وبینارها)
  •  

  • اخبار صنعت و اخبار شرکت
  •  

  • دعوت به رویدادها ، کنفرانس ها ، مشارکت در گفتگو و غیره
  •  

  • پیام های “با تشکر از شما” و پیگیری های مربوط به ارسال رویداد
  •  

  • به گپ / پشتیبانی فنی کمک کنید

علاوه بر این ، تبلیغات اخیر در تبلیغات پستی ، اکنون مشاغل را قادر می سازد مستقیماً به روشی غیر تهاجمی ، درست مانند Uber ، از پیام رسان فیس بوک استفاده کنند.

برخی از بسترهای نسبتاً جدید برای مارکهای B2B برای استفاده مؤثر ، برخی از مارکهای B2C پذیرندگان اولیه کانال بودند. به عنوان مثال ، از کلارکز استفاده کنید ، یکی از اولین کسانی که از واتس اپ استفاده کرده است تا یک کمپین داستان سرایی تعاملی را برای تبلیغ Boot Boot خود استفاده کند. این برند از چت زنده برای ارتباط مشتریان با “چهره های کلیدی از خرده فرهنگ های ۶۵ سال گذشته” استفاده کرده و از طریق ۳ شخصیت با پیوند به چکمه و جایگاه آن در تاریخ ، کاربران را در سفر به دهه ۱۹۶۰ پاریس ، عصر مود و رگی قرار داده است. جامائیکا

اینستاگرام

اینستاگرام با افتخار بیش از ۳۰۰ میلیون کاربر ماهانه ، کانالی است که دارای قدرت و نفوذ فوق العاده ای است. ۷۰٪ از کاربران اعلام کرده اند که در حال جستجو برندی در این سیستم عامل هستند ، در حالی که ۶۳٪ از یک مارک پیروی می کنند. بر اساس این یافته ها به تنهایی ، به راحتی می توان گفت برای مشاغلی که به دنبال فروش محصولات یا خدمات خود به صورت اجتماعی هستند ، دامنه کافی است.

بستر اتوماسیون بازاریابی MailChimp هنگام تولید مارک های B2B یکی از خلاق ترین فید های اینستاگرام است. در نتیجه ، پیروان ۳۵٫۱k MailChimp از یک خوراک سرگرم کننده ، خلاقانه و منحصر به فرد بهره می برند که مارک تجاری آن را جذاب ترین و اصیل تر می کند.

این امر باعث می شود مخاطب احساس نزدیکی بیشتری با برند داشته و پیوند بین تجارت و کاربر را به اصیل ترین شکل تقویت کند. برای تبلیغ گزارش سالانه سال ۲۰۱۶ خود از پست زیر استفاده کنید: در حالی که معمولاً به عنوان محتوای کسل کننده تلقی می شود ، این طراحی چشم نواز به خوبی کار می کند تا درگیر ، الهام بخش ، درگیر شود و در نهایت تبلیغ کند. همانطور که مشاهده می کنید ، با تعداد زیادی نظر مثبت و ۵۲۰ لایک ، ارسال های اینستاگرام می تواند موفقیتی عجیب را نشان دهد.

Pinterest

پینترست با داشتن یک پلتفرم بسیار بصری ، تصاویر با کیفیتی را به نمایش می گذارد که خلاقانه یک برند یا محصول را نشان می دهد. در کنار تصویربرداری از محصولات ، اخلاق یک شرکت را می توان از طریق ارائه کارمندان جداگانه ترسیم کرد ، در حالی که اینفوگرافیک ها با مشتریان ارتباط برقرار می کنند و باعث پین کردن می شوند و باعث می شود پین ها به اشتراک گذاشته شوند.

همچنین می توانید فیلم های مربوط به فید شرکت خود را از یوتیوب ، Vimeo به همراه صدا از Soundcloud و اسلایدها از Slideshare پین کنید. و در حالی که ۹۳٪ از شرکت کنندگان در شش ماه گذشته به صورت آنلاین انتخاب شدند ، این شاخه ای از ارزش های اجتماعی است که به آن ضربه می زنند.

یکی از مشاغل ایجاد موج در پینترست ، مغول الکترونیک فیلیپس است. با ۴،۳۰۰ دنبال کنندهاین تابلو و ۱۶ تابلو ، بیشتر مارک های خود را که به بهبود زندگی مصرف کنندگان و خدمات مشتریان B2B خود اختصاص داده شده ، به میراث خود صادق است. داستان های نوآوری ، اسباب بازی های الهام بخش و نقاط عطف تاریخی این برند صفحه را پر می کند و آن را با محتوای الهام بخش روشن می کند.

یکی از تابلوهای این شرکت با نام “Into the Light” ، استفاده از نورپردازی آنها در سراسر جهان را از مرکز بین المللی فرهنگ جوانان در چین گرفته تا نصب با سیستم کنترل نور باد “Silo 468” در فنلاند – و با بیش از ۳۷،۰۰۰ دنبال کننده تلاش قطعاً کار کرده است

Snapchat

Snapchat که دیگر یک سرویس پیام رسانی به عکس نیست ، به بیش از ۱۶۱ میلیون کاربر روزانه و ۳۴٪ بین ۱۸ تا ۲۴ سال تبدیل به یک بستر رسانه ای اجتماعی مستقر شده است. برندهایی مانند سیسکو و جنرال الکتریک با استفاده از اسنپ چت برای ارتباط با طرفداران و مشتریان به روشی مقرون به صرفه ، شخصی و جذاب هستند.

همچنین ، Snapchat دارای توابع جدیدی است که می تواند تجزیه و تحلیل هایی از جمله API تبلیغات ، تشخیص تصویر و Bitstrips را فعال کند. در نتیجه ، این پلتفرم اکنون از یک فضای بسته و خصوصی به مکانی منتقل می شود که در آن تاریک اجتماعی از طریق فناوری و ادغام روشن می شود.

کلید استفاده اسنپ چت با موفقیت در هنگام صحبت از B2B ، ایجاد یک استراتژی مکمل هدف اصلی و جذابیت Snapchat است: داستان گویی. برای به دست آوردن حداکثر نتیجه ، بسیاری از مارک های B2B اجازه می دهند تا یک کارمند به عنوان سفیر برند عمل کند و حساب خود را از طریق سایر کانال های اجتماعی تبلیغ کند.

به عنوان مثال سیسکو را بخرید ، مارک تجاری معروف به شبکه های ارتباطی و فناوری ارتباطات از راه دور است. جالب ترین محتوا برای تبلیغ در Snapchat نیست که فکر می کنید. با این حال ، موفقیت آن بر روی سکوی این است که بیشتر روی افراد مشاغل متمرکز شده است و به جای فناوری ای که ایجاد می کند ، بینشی از فرهنگ خود ارائه می دهد. این امر به یک طرف انسانی تر می دهد و به شکلی متناسب با بستر مذاکره با مصرف کنندگان است.

از طریق سری خود “روز در زندگی یک مدیر حساب” ، یک روز کارمندان سیسکو در کار روزانه خود با استفاده از طنز ، ایموجی ها و لنزها مزخرف می شوند.

Tumblr

پلتفرم وبلاگ نویسی تعاملی Tumblr ، یک رسانه اجتماعی که اغلب نادیده گرفته شده اما مؤثر است ، غافل است.

در حال حاضر ، Tumblr حدود ۵۵۰ میلیون کاربر فعال در سطح جهان دارد که بیشتر آنها از این سیستم عامل برای به اشتراک گذاشتن نوشتار ، محتوا ، تصاویر ، فیلم ها ، اینفوگرافیک ها و سایر اشکال محتوای تعاملی استفاده می کنند.

یکی از برندهای برنده در میدان نبرد Tumblr ، سازنده خودروهای لوکس ، لکسوس است.

لکسوس با تبلیغات مطبوع خود “سیگنال” ، Tumblr ، تمرکز خود را بر انتشار آگهی هایی که شبیه آگهی های مد است ، بجای اجرای شرح تصاویر و تصاویر خودکار آسیاب ، متمرکز کرد. با استفاده از جمعیت جوانتر ، سازنده خودرو نه تنها اعتبار خود را بالا برد ، بلکه در ششمین جوایز سالانه Shorty Campin Best Tumblr نیز برنده شد.

برای بازاریاب و فروشنده اجتماعی امروز ، فرصت ارتباطی با چشم اندازهای جدید و ترویج محصولات یا خدمات به مخاطبان مشغول فرصت ثروتمندی وجود دارد. کانال های اجتماعی در حال ظهور مانند واتس اپ ، اسنپ کت و پینترست زندگی جدیدی را در بازاریابی و فروش به وجود آورده اند و برای کسانی که از قدرت خود استفاده می کنند ، امکانات بی پایان است.

نکته اصلی مارک های B2B خلاق بودن ، ابتکاری ماندن و انگشت خود را روی پالس نگه دارید تا از موفقیت تجاری مورد نظر خود لذت ببرید.

کلوداگ اوبراین

متخصص ارشد محتوا

بروشور شرکت
وضعیت خط لوله شرکت -None-1. New Lead10٪ Inicial In153 In 15٪ تماس با موسس ۲۰٪ انتصاب اولیه ساخته شده ۳۰٪ صلاحیت شده ۵۰٪ در بحث ارجاع شده به سایر بخشها٪٪ Duplicate0٪ Postponed0٪ Lost0٪ Ignite0٪ تحقیقات (فقط خارج از محدوده)
نه از کارمندان شما می خواهید برای آموزش * -تنها فقط ۲ تا ۱۰۱۱ تا ۵۰۵۱ تا ۱۵۰۱۵۱ تا ۵۰۰۵۰۱ یا بیشتر
نام مخاطب *
عنوان شغل *
ایمیل *
شماره تلفن *
نام شرکت *
اندازه شرکت * -هیچ یک از ۲۰۲۱ تا ۱۰۰۱۰۱ تا ۵۰۰۵۰۱ تا ۱۰۰۰۱۰۰۱ تا ۱۵۰۰ بیشتر از ۱۵۰۰
کشور * -هیچکدام ایرلند پادشاهی متحده متحده ایالات متحده آمریکا ایرلند شمالیآغستانستان آکروتاری آلبانی بنگلادشهرآمریکایی ساموآآندرالا آنگولا آنگولاAntarcticaAntigua و باربوداArgentinaArmeniaArubaAstmore و جزایر کارتیهاسترالیاآستریاآبادن باهامانadeshBarbadosBassas دا IndiaBelarusBelgiumBelizeBeninBermudaBhutanBoliviaBosnia و HerzegovinaBotswanaBouvet IslandBrazilBritish اقیانوس هند TerritoryBritish ویرجین IslandsBruneiBulgariaBurkina FasoBurmaBurundiCambodiaCameroonCanadaCape VerdeCayman IslandsCentral آفریقایی RepubliChadChileChinaChristmas IslandClipperton IslandCocos (کیلینگ) IslandsColombiaComorosCongo، جمهوری دموکراتیک theCongo، جمهوری theCook IslandsCoral دریای IslandsCosta RicaCote D’IvoireCroatiaCubaCyprusCzech RepublicDenmarkDhekeliaDjiboutiDominicaDominican RepublicEcuadorEgyptEl SalvadorEquatorial GuineaEritreaEstoniaEthiopiaEuropa جزایر IslandFalkland (مالویناس) جزایر فارو IslandsFijiFinlandFranceFrench جزیره گیلانافرانسیلفرانسیل جنوبی و قطب جنوب GabonGambiaGaza StripGeorgiaGermanyGhanaGibraltar جزایر گلوریوسو یونان گرینلند GrenadaGuadeloupeGuamGuatemalaGuernseyGuineaGuinea-BissauGuyanaHaitiHondon جزیره هاندارد هونارد وندون esiaIranIraqIsle از ManIsraelItalyJamaicaJan MayenJapanJerseyJordanJuan د نوا IslandKazakhstanKenyaKiribatiKorea، NorthKorea، SouthKosovoKuwaitKyrgyzstanLaosLatviaLebanonLesothoLiberiaLibyaLiechtensteinLithuaniaLuxembourgMacauMacedoniaMadagascarMalawiMalaysiaMaldivesMaliMaltaMarshall IslandsMartiniqueMauritaniaMauritiusMayotteMexicoMicronesia، ایالات فدرال ofMoldovaMonacoMongoliaMontserratMoroccoMozambiqueNamibiaNauruNavassa IslandNepalNetherlandsNetherlands AntillesNew CaledoniaNew ZealandNicaraguaNigerNigeriaNiueNorfolk IslandNorthern ماریانا IslandsNorwayOmanPakistanPalauPanamaPapua جدید GuineaParacel IslandsParaguayPeruPhilippinesPitcairn IslandsPolandPortugalPuerto RicoQatarReunionRomaniaRussiaRwandaSaint HelenaSaint کیتس و NevisSaint LuciaSaint پیر و MiquelonSaint وینسنت و GrenadinesSamoaSan MarinoSao تومه و PrincipeSaudi ArabiaSenegalSerbia و MontenegroSeychellesSierra LeoneSingaporeSlovakiaSloveniaSolomon IslandsSomaliaSouth AfricaSouth جورجیا و اس ساندویچ outh IslandsSpainSpratly IslandsSri LankaSudanSurinameSvalbardSwazilandSwedenSwitzerlandSyriaTaiwanTajikistanTanzaniaThailandTimor-LesteTogoTokelauTongaTrinidad و TobagoTromelin IslandTunisiaTurkeyTurkmenistanTurks و کایکوس IslandsTuvaluUgandaUkraineUnited عرب EmiratesUruguayUzbekistanVanuatuVenezuelaVietnamVirgin IslandsWake IslandWallis و FutunaWest BankWestern SaharaYemenZambiaZimbabwe
پرس و جو سرب https://digitalmarketinginstitute.com/business
عضویت در خبرنامه
ابتدا روی کانال کلیک کنید
کانال آخرین کلیک
اول روی متوسط ​​کلیک کنید
متوسط ​​آخرین کلیک
ابتدا روی صفحه فرود کلیک کنید
صفحه فرود آخرین کلیک
ابتدا روی کمپین کلیک کنید
کمپین آخرین کلیک
اولین کلیک کنید

مدت آخرین کلیک
زمان در وب سایت گذشت