در مقاله قبلی من، درک و اعتبار را به عنوان دو ستون مرکزی موتور بهینه سازی پاسخ موتور (AEO) قرار دادم. آنها دو کلمه هستند که بارها و بارها (و دوباره) در مقالات، کنفرانس ها، بحث با مشتریان و همکاران … و احتمالا در خواب من نیز استفاده می شود.
امیدوارم با بررسی آنچه که در درک جستجو و درک اعتبار و معنی است، میتوانم یک رویکرد به SEO / AEO ارائه دهم که (نسبتا) ساده و در عین حال موثر است.
من معتقدم که لازم است (یا حتی لزوما مفید) تلاش برای درک کارهای داخلی الگوریتم گوگل در هنگام تنظیم یک استراتژی جستجوگرها / AEO برای یک نام تجاری باشد. زمان صرف شده در آن قابل توجه خواهد بود و زمان صرف شده در پایان کسب و کار چیزها – استراتژی شما، پیاده سازی آن و ROI آن است.
بسیاری از افراد عالی وجود دارند که زمان زیادی را در جنبه های ظریف الگوریتم گوگل صرف می کنند و (اگر شما علاقه مند هستند) می توانند به شما توضیح دهند که چگونه آنها (احتمالا) عملکرد دارند. من عاشق کارم هستم من به شدت مقالات خود را خوانده ام. اما از دیدگاه ROI، انجام این کار بعید است که برای اکثر مردم سودآور باشد. اگر میخواهید عمیقتر بشوید، من را تشویق میکنم که مقالات بیشتری را در بارهی بیل سولوکسکی و کسانی که او را دوست دارند بخوانید. سپس خواندن خود را به ثبت اختراعات گوگل گسترش دهید که بیل و دیگران وقت خود را صرف خواندن و تجزیه و تحلیل می کنند.
شاید از این طریق فکر کنید: دانستن مکانیک دقیق یک ماشین از پیستون به محور به سپر ضروری نیست که بتوانید ماشین را رانندگی کنید، اما بینشهایی که از دانش برخی از مکانیک ها به دست می آورید، می توانید مطمئن باشید به شما خیلی زیاد .
امیدوارم درک و اعتبار یک رویکرد باشد
که شما نیاز به حفاری بیش از حد عمیق را نجات دهد
به کارهای درونی الگوریتم گوگل 🙂
لطفا در ادامه مطلب بخوانید …
رویکرد در ساده ترین شکل آن

گوگل می خواهد بداند شغل شما برای برقراری ارتباط است.
گوگل به دنبال اعتبار است شغل شما برای متقاعد کردن این است.

به طور خلاصه: درک گوگل از نام تجاری شما و ارزیابی اعتبار آن برای SEO شما (کوتاه مدت) و AEO (دراز مدت) اساسی است.
گرچه بسیار مفهومی، درک و اعتبار، ستون مرکزی هر استراتژی است که امیدوار است که موفق و پایدار باشد. توضیح دقیق در مقاله قبلی خود را بخوانید.

اندازه گیری درک و اعتبار
با توجه به ماهیت مفهومی آنها، این بسیار دشوار است به پین ​​کردن. برای برندها بسیار دشوار است که ببینند کجا ایستاده اند … یا اندازه گیری می کنند که چگونه کار سخت آنها در برقراری ارتباط و متقاعد کردن پیشرفت می کند. و اگر درک و اعتبار ستون مرکزی شما در جستجوگرها / AEO باشد، چنین ناشناخته ای یک مشکل بزرگ تجاری است.
انجام این کار با دست – از Google بخواهید

چگونه می توانید یک نمای کلی از درک گوگل جستجو {BRAND} در گوگل … که SERP به یک دید ساده از درک گوگل از نام تجاری و پیام های تجاری خود را.

چگونه می توانید یک نمای کلی از ارزیابی گوگل از اعتبار جستجو {BRAND بررسی} در گوگل … که SERP (صفحه نتایج موتور جستجو) می دهد مشاهده ساده ای از ارزیابی گوگل از اعتبار شما.

من دقیقا این را برای مشتریانم در سال 2015 انجام دادم.
و برای چند مشتری به طور ماهانه 100٪ خوب بود. اما قطعا در مقیاس نیست
یک داستان سریع چهار مرحله ای در پشت این:

2015، من دستیابی SERPs مربوط به نام تجاری را جمع آوری کردم و آنها را به صورت دستی تجزیه و تحلیل کردم تا مشتریانم را بهبود بخشم کارت کسب و کار دیجیتال (چیزی که زمانی که کاربر نام تجاری خود را جستجو می کند) به نظر می رسد.

در سال 2016، مشتریان اطلاعات رقابتی خود را با یکدیگر مقایسه می کردند، بنابراین من درمورد مارک های چندگانه در یک بازار خاص جمع آوری کردم و اندازه گیری کیفی ابتدایی اعتبار آنلاین را ایجاد کردم.

2017، با کارهای دستی خسته کننده بر روی صفحه من، من مجموعه مجموعه SERPS را به صورت خودکار و محاسبه اندازه گیری کیفی من (با استفاده از API تجزیه و تحلیل احساسات گوگل) استاندارد … من بلند پروازانه و گسترش جمع آوری داده ها – افزایش تعداد سوالاتی که از گوگل می خواهم، طبقه بندی یکپارچه (با استفاده از API زبان طبیعی گوگل)، API گراف دانش را اضافه کرده و به 25،000 علامت تجاری گسترش یافته است.

همانطور که می بینید، از گوگل خیلی زیاد پرسیدم!
بنابراین، بیش از 2017، اطلاعات بیشتری را که من در نظر گرفتم (و بیشتر به داده ها نگاه می کنم!)، بیشتر درک و اعتبار را در پیوند پیام های مرکزی “رشته ها به چیزها” گوگل مشاهده کردم … (هشدار دهنده این است که از 2012)
بنابراین من یک الگوریتم ساده برای استفاده از این داده ها به نمرات برای درک و اعتبار نوشتم.
لطفا توجه داشته باشید که من مطمئن هستم که این معیارها هر دو معنی دار و مفید هستند … اما من ادعا نمی کنم که هر متریک یک عامل رتبه بندی، یک علامت رسمی یا هر چیز دیگری غیر از
“اندازه گیری جیسون از نظر گوگل”.
اندازه گیری درک و اعتبار در مقیاس – از گوگل بخواهید.
هدف در اینجا ارائه دو معیار ساده و قابل مقایسه در صنعت است:

درک گوگل از یک نام تجاری.
ارزیابی گوگل از اعتبار thدر نام تجاری.

امیدوارم این معیارها به مارک ها اجازه دهند که موقعیت فعلی (نسبی) خود را در چشم های Google بررسی کنند و پیشرفت خود را در ارتباط و متقاعد سازند.
رویکرد این است که از Google بپرسید.
ساده اما بسیار موثر است
جزئیات «درخواست گوگل»:
1 – درک
جمع آوری چندین SERPs مرتبط با نام تجاری * {نام تجاری} {نام تجاری} و غیره

دقت را اندازه گیری کنید
احساسات را اندازه گیری کنید
املاک مکمل را امتحان کنید (پانل دانش، لینک های سایت ثروتمند، مردم نیز درخواست و غیره)
ظرفیت گوگل را برای طبقه بندی یک نام تجاری از متن که به تازگی بازگشته است، اندازه گیری کنید.

گواهی رسمی گوگل

داده های صریح (از جمله ارتباط) را از نمودار دانش رسمی Google با استفاده از API آن (توسعه دهندگان می توانند در اینجا بازی کنند، هر کس دیگری در این رابط کاربر پسند) داده شود.

2 – اعتبار
جمع آوری چندین SERPs مرتبط با اعتبار * {بررسی نام تجاری} {نام تجاری} و غیره

ارزیابی احساسات
ارزیابی رأی ها و نظرات آن رتبه.
املاک و مستغلات مکمل را ارزیابی کنید.

مقام برند
از آنجا که اعتبار بدون درک و درک بدون اعتبار – در زمینه جستجوگرها / AEO معنی ندارد … ما شاید می توانیم درک و اعتبار را به یک اندازه گیری واحد تبدیل کنیم. مقام برند
مقام برند به معنی چیزهای مختلف برای افراد مختلف است. این اصطلاح می تواند گیج کننده باشد زیرا هیچ تعریف توافق شده ای وجود ندارد. خب با من – در متن SEO / AEO امروز، رویکرد من این است:
گواهی برند یک متریک است که ترکیبی از آن است
چقدر گوگل در مورد یک نام تجاری را درک می کند
و اعتبار آن به آن برند مربوط می شود.
گواهینامه برند: درخواست گوگل حس می کند.
بنابراین، ما نمرات فردی برای درک، اعتبار و اعتبار نام تجاری. این سه نمره به مارک ها اجازه می دهد تا وضعیت خود را بهبود بخشند و پیشرفت خود را در برقراری ارتباط (بهبود درک)، متقاعد کردن (بهبود اعتبار) و در نهایت به دست آوردن مزیت رقابتی.
در اینجا چند مثال (نه مشتریان من!) از این معیارها با استفاده از رویکرد «درخواست Google» که در بالا توضیح داده شده است
نمونه هایی از امتیازات بسیار خوب برند – همه در 5٪ بالا این نمرات ممکن است به نظر می رسد کم برای مارک های بزرگ است. اما نمره دهی نشان دهنده این است که چگونه Google تلاش می کند تا از درک اساسی به درک پیچیده تر مارک ها حرکت کند. برای کسب اطلاعات کمی درباره درک پایه و پیچیده، این مقاله را بخوانید – حدود نیمه راه.

برای Geeks: توزیع داده (به یاد داشته باشید، من اندازه گیری – 25،000 مارک)
در اینجا توزیع، براساس ابزار Kalicube.pro من است که توانایی نام تجاری را اندازه گیری می کند. فقط 14٪ از مارک ها نمره بالاتر از 30 هستند. تعداد بسیار گران قیمت در 10 درصد است.
این توزیع منطقی است، با توجه به تسلط مارک های بزرگ بر روی بسیاری از مارک های کوچکتر. در ابتدا، ممکن است به نظر می رسد کمی افراطی. با این حال، هنگامی که یکی از فقدان درک پیچیده گوگل از اکثریت عظیمی از مارک ها را در نظر بگیرد، توزیع پایین سنگین، معقول است.
توزیع مارکیت اعتبار در ژانویه 2018
و همانطور که گوگل درک خود را بهبود می بخشد، این توزیع (به صورت منطقی) به سمت بالا حرکت می کند و نماینده تر شدن آنچه که انتظار می رود برای وزن نسبی مارک ها (جایگاه نسبی آنها در جهان)
آبی تیره ژانویه 2018 است، نور آبی در اواسط سال 2017 است
بینگ / آمازون
این اندازه گیری ها نیز برای Bing اعمال می شود. اگر چه مایکروسافت در این مسابقه عقب است، هنوز در بازی است. همانند گوگل، آن را به رسمیت می شناسد که درک جهان دشواری است اگر می خواهد بتواند پاسخ های معتبر به کاربران خود ارائه دهد، از یک موتور جستجو به موتور پاسخ در حال تکامل است … و دارای نمودار دانش خاص خودش است.
مهم این است که آمازون در کنار آن است. مایکروسافت موتور آلکسا است (در حال حاضر 70٪ از بازار دستیار صوتی در ایالات متحده آمریکا) و همچنین موتور رانندگی پاسخ به دیگر بازیکنان در آن بازار – Samsung Sonos … با دیگران قطعا می آیند.

درک تفاوت بین کلمات کلیدی رتبه بندی در دستگاه های دسکتاپ با تلفن همراه می تواند راه حلی برای اطمینان از اینکه شما بهینه سازی جستجوگرها برای دامنه خود را دریافت می کنید. SEMrush به شما امکان می دهد تا کلمات کلیدی رتبه بندی برتر خود را برای هر دو دستگاه دسکتاپ و دستگاه های تلفن همراه مشاهده کنید.
برای کلیدواژه های دسک تاپ، گزارش موقعیت های SEMrush نشان می دهد 100 نتایج جستجوی ارگانیک و کلمات کلیدی برای دامنه مورد نظر شما داده شده است. برای کلمات کلیدی تلفن همراه، SEMrush Positions Report 20 نتایج جستجوی ارگانیک و کلمات کلیدی دامنه مورد نظر شما را نشان می دهد.
به یاد داشته باشید که همان کلمه کلیدی را می توان در چندین موقعیت برای دستگاه های تلفن همراه و دسکتاپ رتبه بندی کرد.
نمایش صفحه نمایش تلفن همراه برای گزارش نمایه دامنه درصد شما از نتایج دوستانه برای دامنه شما را نشان می دهد. درصد بالاتری از نتایج دوستانه همراه، بهتر برای سایت های سایت شما به طور کلی سلامت و رتبه بندی SEO. برای eBay.com شما می توانید ببینید که نتایج دوستانه همراه در حال حاضر 97.2٪ و تنها 2.8٪ مشخص شده است که تلفن همراه غیر دوستانه است.

با کلیک بر روی هر دو “frien تلفن همراهنتایج جستجو “و یا” نتایج غیر دوستانه تلفن همراه “، SEMrush شما را به گزارش موقعیت برای کسانی که نتایج خاص را به ارمغان بیاورد. پس از آن، شما می توانید روند روند توزیع موقعیت و همچنین موقعیت های جستجوی آلی را مشاهده کنید.

هنگامی که به لیستی از کلمات کلیدی برای موقعیت های جستجوی آلی خود حرکت می کنید، متوجه خواهید شد که هنگام مشاهده این زیر نمای تلفن همراه، هر نشانی اینترنتی که به صورت دستی تلفن همراه دارد، تصویری از یک گوشی را در کنار آن قرار می دهد. به عنوان یک دامنه شما به طور ایده آل می خواهید همه URL های خود را به عنوان تلفن همراه پاسخگو است، زیرا اگر یک صفحه وب نیست، جستجوگرهای کلی خود را می توانید بینندگان تلفن همراه در تلاش برای دیدن این صفحه آسیب دیده است.

اگر می خواهید دقیقا مشخص کنید که کدام کلمه کلیدی در دستگاه تلفن همراه شما قرار دارد و چه چیزی شبیه آن است، SEMrush به شما اجازه می دهد که منبع SERP را برای کلمه کلیدی خاص مشاهده کنید.

دلیل این که تعداد کلیدی کلمات کلیدی از موبایل به دسکتاپ متفاوت است، چرا که Google هر یک از این ها را به عنوان دو جستجو جداگانه دنبال می کند. این اتفاق می افتد به این دلیل که وقتی کاربر یک دامنه را در یک دستگاه تلفن همراه جستجو می کند، ممکن است از کلمات کلیدی مختلف استفاده کند و سپس در جستجوی دسکتاپ.
این مسئله تا حد زیادی توسط روش های دستگاه های تلفن همراه نمایش داده می شود. دستگاه های موبایل از یک الگوریتم متفاوت از دستگاه های دسک تاپ استفاده می کنند و این باعث می شود که نتایج جستجو به نوع دستگاه های جستجوی خود متفاوت باشد.

هنگام مشاهده رتبه بندی تلفن همراه تحقیقاتی آلی شما ممکن است متوجه شوید هنگامی که با درصد جستجوی ترافیک و هزینه همراه با حجم جستجو حرکت می کنید، SEMrush به شما اطلاع می دهد که این شماره بر اساس داده های مشاهده دسکتاپ شما است.
این نیز هزینه ترافیک و ترافیک را تحت تاثیر قرار می دهد. از این رو، این معیارها به رنگ خاکستری بیرون می آیند. در حال حاضر، SEMrush تمام معیارهای مربوط به کلمات کلیدی تلفن همراه را در این زمان ردیابی نمی کند، در عوض، به شما اطلاعات مربوط به این کلیدواژه خاص را در میان رتبه دسکتاپ خود می دهد.
این نیز در مورد میزان حجم و میزان ترافیک نیز کاربرد دارد. در گزارش جستجوی موقعیت مکانی آلی شما تمام این معیارها را نشان می دهد، اما همانگونه که در بالا ذکر شد، آنها یک متریک باقیمانده هستند. به خاطر داشته باشید که این اطلاعات هنوز هم دقیق است اما نشان داده شده از داده های کلیدی دسک تاپ است.

در حالی

دسته‌ها: دسته‌بندی نشده