۷ – مواد اصلی یک استراتژی موفقیت آمیز در بازاریابی دیجیتال

آیا به دنبال درک نحوه ایجاد استراتژی بازاریابی دیجیتال برای مشتری یا حتی برای خودتان هستید؟ اگر تازه کار خود را در این صنعت شروع کرده اید ، راهی عالی برای کسب تجربه است.

دیجیتال

نحوه دستیابی به یک برنامه بازاریابی دیجیتال بر اساس اهداف یک شغل شخصی متفاوت خواهد بود ، اما قطعاً مواردی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید که شما را در مسیر موفقیت حفظ کند. اگر درگیر بازاریابی دیجیتال هستید و به دنبال استراتژی هستید ، این راهنما را دنبال کنید تا مسیر خود را حفظ کنید!

۱ a یک چارچوب واقع گرایانه ایجاد کنید

قبل از انجام هر کاری ، می خواهید نقشه خود را ترسیم کنید. شما می توانید این کار را به چند روش انجام دهید ، از جمله نقشه برداری از محتوا ، جدول زمانی و تقویم های سرمقاله. ابزارهای زیادی برای کمک به این سطح از مدیریت و برنامه ریزی محتوا وجود دارد.

برنامه ریزی

نکته مهم ایجاد چندین نتیجه ایده آل (واقع بینانه) در حالی که جایی برای عدم قطعیت می گذارید. و شما می خواهید این کار را بر اساس مجموعه ای از شاخص های کلیدی عملکردی منتخب (KPI) که مربوط به استراتژی و اهداف شما هستند انجام دهید.

اگر زیرمجموعه ای از معیارها را انتخاب نکنید تا استراتژی خود را بر اساس آن تنظیم کنید ، به احتمال زیاد شما مسیر را رعایت می کنید و آن را به هدف نهایی خود نمی رسانید. هنگام برقراری ارتباط و واگذاری ، روند کار را تا حد ممکن ساده نگه دارید و یک بازه زمانی مشخص ایجاد کنید تا همه افراد در تیم متمرکز بمانند.

۲ K KPI های مناسب را در Outset شناسایی کنید

چگونه می توانید اهداف را تعیین کنید؟ برای درک اینکه چگونه نتایج نهایی خود را کسب کرده اید ، باید معیارهای مناسبی را برای تمرکز پیدا کنید. انتخاب KPI های مناسب – آنهایی که نزدیکترین مناطق هدف اصلی شما را نشان می دهند – به شما کمک می کنند در هدف خود بمانید و بفهمید که در واقع کدام یک از اقدامات بازاریابی شما کار می کند و کدام یک نیاز به پیشرفت دارد.

در اینجا چند نکته برای تفکر وجود دارد که می فهمید KPI ها بهترین استفاده برای چه مواردی است:

     

  • چگونه KPI داده شده با هدف شما ارتباط دارد؟
     
  • شما دقیقاً چه چیزی را اندازه گیری می کنید؟
  •  

  • آیا آنچه را که می سنجید مربوط به تجربه کاربر واقعی است و اگر چنین است ، چگونه؟
  •  

  • برای نظارت / گزارش برخی از معیارها به چه مقدار نیاز دارید و آیا این را در برنامه خود گنجانده اید؟

ترفند تنظیم مناسب این است که به یاد داشته باشید که این داده ها است ، اما این یک تجربه انسانی است. این کلیدی است برای ایجاد یک استراتژی مناسب برای فروش و بازاریابی به طور کلی – شما ترافیک خود را به عنوان شماره ، بلکه انسان مشاهده می کنید. شما می خواهید به شماره هایی بپیوندید که واقعاً داستانی را در مورد کارهایی که مشتریان خود انجام می دهند بگویید و از این داده ها برای تغییر چیزها در آینده استفاده کنید.

نکته آخر این است که رفتارهای انسانی واقعاً همان چیزی است که بر ROI شما تأثیر می گذارد ، بنابراین به یاد داشته باشید که همیشه از یک دیدگاه UX (تجربه کاربری) به آن نزدیک شوید.

۳ ٫ می دانید چگونه یک قیف مؤثر بسازید

آن دسته از شما که در زمینه بازاریابی سنتی (یا هر زمینه تجاری) تجربه دارید باید از قبل با مفهوم قیف فروش آشنایی داشته باشید که این یک مرحله به مرحله از هر مرحله از سفر خریداران است. به چیزی شبیه به این تجزیه می شود:

     

  • دسترسی: تبلیغات فیس بوک ، صفحه فرود ، فیلم های توضیح دهنده ، اینفوگرافیک ، بازاریابی محتوا
  • بازاریابی محتوا

     

  • تبدیل: رسانه های اجتماعی ، پست های اطلاعاتی وبلاگ ، مطالعات موردی ، آزمونها

     

  • بسته شدن: سری ایمیل ، بررسی ، پرسشنامه

     

  • احتباس: پیشنهادات اختصاصی ، عکسهای سفید ، ایمیل ، مسابقه ، نظرسنجی

وسیع ترین یا قسمت اصلی قیف جایی است که دسترسی ، تعامل و آگاهی از مارک تجاری اتفاق می افتد. این برای گرفتن ترافیک جدید و همچنین درگیر شدن دوباره ترافیک کلیدی مهم است. قله اصلی شما همان جایی است که بازاریابی اتفاق می افتد و می خواهید اطمینان حاصل کنید که این موضوع بسیار جذاب است – در مورد فروش آنقدرها که مربوط به ایجاد روابط است ، نیست.

یک استراتژیست عالی محتوا یا متخصص بازاریابی دیجیتال می داند چه چیزی را برای جذب مشتری در هر مرحله از قیف می گیرد و درصد بالایی از تبدیل ها را به خود اختصاص می دهد – اما در بیشتر موارد ، این عمل عملی می شود ، بنابراین اگر فوراً اتفاق نیفتد ، وحشت نکنید!

۴ ٫ بفهمید چه چیزی برای محتوای مؤثر تأثیر می گذارد

مطالب بسیار بیشتر از وبلاگ های عالی ، توییت ها و تبلیغات فیس بوک است! کارهای خلاقانه ای برای انجام این کار وجود دارد و برای این منظور می خواهید به روز و به روز در مورد فناوری و جدیدترین روش های رسیدن به مخاطبان خود باشید.

آنچه برای دستیابی به ارتباط و تعامل واقعاً مؤثر است توانایی شما برای بیان یک داستان است و برای این منظور ، استراتژی شما باید درگیر یک تبلیغات تبلیغاتی مؤثر باشد که از کیفیت و ارزش بالایی برخوردار باشد.

منظور ما از این چیست؟ ابتدا تبلیغات اصلی و ارائه خدمات خود را ایجاد کنید ، و سپس محتوا را با CTA بنویسید که کاربران را به سمت خرید سوق می دهد. اما اطمینان حاصل کنید که قابل اعتماد ، مرتبط و مرتبط باشدمخاطبان خود را

همچنین می خواهید درک دقیقی از نحوه عملکرد محتوای شما با توجه به الگوهای SEO و الگوهای تحلیلی داشته باشید. تمام آنچه شما در جهان قرار می دهید به عنوان “داده” است ، بنابراین ردیابی آن به روش صحیح بسیار مهم است. این همچنین به معنای درک تجربه کاربر است.

۵ ٫ برنامه ریزی استراتژیک اما انعطاف پذیر

برنامه کلی شما هرچه باشد ، باید زمینه انعطاف پذیری را فراهم کند. درست مثل مهلت های “جعلی” هنگام واگذاری وظایف یا مشتری های مستقیم ، شما باید فضای کافی را نه تنها برای نوسانات زمانی ، بلکه رویدادهای غیر منتظره ای که می تواند بر حجم کار اصلی شما و همچنین تجارت به طور کلی تأثیر بگذارد ، بگذارید.

نوسانات

این بدان معناست که برخی از نقاط “خالی” را در جدول زمانی خود قرار دهید تا هر زمان که بخواهید پر کنید. این همچنین به معنای ترک اتاق است تا مواردی مانند رویدادهای جاری مربوطه ، مقالات ویروسی از رقبا یا سرمایه گذاری های غیر منتظره در فناوری جدید را در خود جای دهد که می تواند برنامه شما را در جهت خاصی تغییر دهد.
سرمایه گذاری

همانطور که از طریق برنامه خود کار می کنید ، باید به طور مداوم تحت نظارت و ورود به سیستم باشید ، سؤالاتی از قبیل:

     

  • جایی برای بهبود وجود دارد؟
  •  

  • چه کلیدهای KPI در این مرحله واقعاً مرتبط هستند؟
  •  

  • بیشتر ترافیک در کجا جریان دارد؟
  •  

  • چه ابزارهایی بهتر از دیگران کار می کنند تا همه چیز را سازماندهی کنند؟

۶ a ایجاد یک کتابخانه با محتوای همیشه سبز

انواع مختلف محتوا اهداف مختلفی دارند و برای رسیدن به هدف باید استراتژی بازاریابی محتوای خود ایده های مختلفی را گنجانید. اگرچه ممکن است پیچیده به نظر برسد ، در حقیقت این نیست که شما می توانید بخش عمده ای از مطالب خود را قبل از زمان جمع کنید و آن را بر اساس کلیدواژه ها و برچسب ها سازماندهی کنید.

محتوای همیشه سبز یک اصطلاح برای محتوا است که شما فقط باید یک بار آن را ایجاد کنید و برای چندین هدف و حتی در چندین کانال با ارزش است. به طور معمول مربوط به زمان یا رویداد نیست بلکه بخشی اساسی از داستان برند شما ، پیام اصلی و پیشنهادهای کلیدی شما است.

در اینجا روش هایی وجود دارد که می تواند محتوا را از طریق کاربردهای مختلف دوام آورد:

     

  • کتاب الکترونیکی PDF را می توان از وبلاگ های قدیمی ایجاد کرد
  •  

  • یک مقاله عمیق می تواند به یک سفره سفید تبدیل شود
  •  

  • نمایش اسلاید را می توان در فیلم های توضیح دهنده ساده گنجانید.

ایده در اینجا این نیست که مخاطب خود را با مطالب تکراری یا سرقت ادبی خسته کنید (حتی “سرقت ادبی” از محتوای خود می توانید هزینه SEO را برای شما هزینه کنید) ، بلکه برای ساختن یک کتابخانه از قطعات اصلی است که می توانید در کنار پیام و اهداف تجاری خود بسازید.

۷ ٫ یک مسیر پاک را تصور کنید

آیا محتوای شما مطابق با ترافیک و درگیری کلی در یک جهت خاص قرار می گیرد؟ این همان کاری است که شما باید در ابتدا عملی کنید و در هر مرحله از استراتژی خود پیشرفت می کنید. شما باید توجه داشته باشید که هر مرحله از قیف شما چقدر کار می کند و در صورت نوسانات ، به فعالیت های مجدد توجه کنید.

نکته اصلی این است که یک برنامه انعطاف پذیر تهیه کنید تا درک روشنی از چگونگی روند کار از زمین به بعد داشته باشید ، و این کار با محتوای SEO دوستانه و بسیار اشتراک پذیر شروع می شود. در پایان ، شما می خواهید نتایج مورد انتظار خود را با نتایج واقعی مقایسه کنید ، به طوری که وقتی استراتژی جدید ایجاد می کنید ، درک بهتری خواهید یافت ، چه چیزی مؤثر است و چه کاری انجام نمی شود.

افکار نهایی

برای ایجاد یک استراتژی موثر در بازاریابی محتوا ، شما باید درک کاملی از مدیریت پروژه داشته باشید ، که شامل یک دید کاملی از برنامه و همچنین هر مرحله است ، و بیت ها و قطعات در داشتن هر مرحله موفقیت آمیز هستند. برای این منظور ، یک استراتژی بازاریابی محتوا بازنمایی خوبی از هنر و علم از آنچه در پشت صحنه اتفاق می افتد است.

استراتژی های موفقیت آمیز در بازاریابی دیجیتال هرگز برش خورده و خشک نمی شوند ، اما با کمی تمرین ، می توانید آنها را به نفع خود کار کنید. فقط بخاطر بسپارید که ایده این است که از سود و تبدیل استفاده کنید و به عنصر انسانی – سفر خریدار ، داستان نام تجاری و نامزدی شما متمرکز شوید. هنگامی که بتوانید مخاطبان گسترده ای را به صورت معتبر جذب کنید ، بدون شک مشتریان و همکاران خود را تحت تأثیر قرار می دهید.

پست های مرتبط:

     

  • ۴ قدم ساده برای موفقیت در تجارت الکترونیکی آسان و مقرون به صرفه
  •  

  • ۶ دلیل هیچ کس وبلاگ شما را نمی خواند
  •  

  • چگونگی بررسی محتوای تکراری: بررسی اجمالی و ابزارها
  •  

  • ۴ نکات بهینه سازی یوتیوب برای بازاریابان دیجیتال
  •  

  • راهنمای نهایی برای بهینه سازی تبلیغات تبلیغاتی فیس بوک