۵- شرکت های حاکم بر بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا برای فعالیتهای بازاریابی دیجیتال از اهمیت اساسی برخوردار است ، زیرا تقریباً در همه ابعاد یک تجارت ، از رسانه های اجتماعی گرفته تا توسعه وب سایت و همه چیز در بین آنها ، نفوذ دارد. برای این منظور ، بازاریابان محتوا با ایجاد ، انتشار و به اشتراک گذاری مطالب طراحی شده برای جذب مشتری جدید ، فروش محصولات یا خدمات و افزایش دید آنلاین شرکت ، نقش مهمی در کمک به مشاغل برای رشد سیستم عاملهای دیجیتال خود دارند.
بازاریابی محتوا

در این راهنمای بازاریابی محتوا ، به پنج شرکت معتبر و برتر خواهیم پرداخت که در این زمینه پیشرو هستند. آنها الهام بخش بازاریاب های نوظهور محتوا هستند و شرکت های بزرگی هستند که برای متخصصان بازاریابی دیجیتال در حال ظهور و با تجربه دنبال می شوند و هر کسی که به دنبال شروع کار خود است ، دنبال می کند.

دیجیتال

بازاریابی محتوا چیست؟

آنچه بازاریابی محتوای دیجیتال را از بازاریابی سنتی جدا می کند ، تمرکز آن بر ایجاد ارزش از طریق آموزش و جذب مشتری به جای “فروش” محصولات صریح است. از آنجا که شرکت ها محتوا را ارائه می دهند که مورد علاقه اصلی آنها است ، کاربران این فرصت را دارند که در واقع یادگیری و استفاده از بیت ها و تکه هایی از اطلاعات را انجام دهند ، از این طریق قبل از اینکه متعهد به خرید شوند ، با یک مارک “شناخت” آشنا می شوند.

بازاریابی با محتوای عالی هدفمند و اصیل است و محصولات و خدماتی را ارائه می دهد که به صورت واقعی با مخاطب صحبت می کنند. بازاریابان می توانند این کار را از طریق تعدادی قالب انجام دهند که برخی از آنها موثرترین فیلم ، بازاریابی ایمیل ، رسانه های اجتماعی و حتی وبینار ها است. زیبایی امروز بازاریابی محتوا این است که با وجود بسیاری از ابزارهای فوق العاده در دسترس در آنجا ، ما این فرصت را داریم که در بخشی از هزینه ای که می خواهیم در روز با مشاوره سنتی به آن برگردانیم ، بیشتر و ابتکاری تر باشیم.

۵ شرکتهای برتر بازاریابی محتوا

۱ ٫ HubSpot

HubSpot خود را به عنوان غول پیکر در دنیای بازاریابی محتوا قرار داده است. برایان هالیگان و درمش شاه در ابتدا این شرکت را پس از ملاقات به عنوان دانش آموزان درجه در MIT ایجاد کردند. ده سال بعد ، آنها تقریباً ۲۰۰۰ کارمند دارند و رهبران واقعی در زمینه بازاریابی دیجیتال هستند.

دانش آموز

یکی از دلایلی که HubSpot از آن متمایز است این است که آنها اطلاعات بسیار زیادی و حتی چند سرویس را به صورت رایگان ارائه می دهند. این ابزار آنلاین رایگان می تواند طعم چگونگی بازاریابی محتوا با کیفیت را برای بازدیدکنندگان سایت به مشتریان پرداخت کند. سایر ابزارهای آنلاین رایگان شامل خدماتی مانند سرب جریان ، بانک اطلاعات تماس ، ادغام ، ایمیلهای Kickback و موارد دیگر می باشد.

به عنوان یک SaaS (نرم افزار به عنوان یک سرویس) مشتریان می توانند به جای نیاز به خرید نرم افزاری که نیاز به نصب محلی دارد ، وارد پورتال مشتری در یک مکان متمرکز شوند. وبلاگ آنها بیش از یک میلیون بازدید در هر ماه دریافت می کند و بنابراین به وضوح رهبر ایستاده SEO است. راز موفقیت آنها ایجاد محتوا است که پتانسیل انتقال کاربران به مشتری را بهینه می کند.

تخمین زده می شود که ۷۰٪ از سفر مشتری تا زمانی که به دنبال فروشنده می گردند ، برای کمک به آنها در خرید تکمیل شده است. HubSpot با کمک به هدایت و تأثیرگذاری در تصمیم گیری مصرف کننده در طی ۷۰٪ اول زمان ، موفق شده است.

۲ ٫ TED

مگر اینکه در زیر صخره ای پنهان نشده باشید ، به احتمال زیاد با گفتگوهای TED آشنا نیستید. TED میزبان کنفرانس هایی در سرتاسر جهان است که در آن تأثیر گذاران و صاحبنظران گفتگوهای کوتاه و به موقع راجع به حوزه تخصصی خود ارائه می دهند. این فیلم های اغلب جذاب و آموزنده در همه رسانه های اجتماعی و در پست های وبلاگ به اشتراک گذاشته می شوند.

اما ، آیا می دانید که TED یک بازیگر مهم در دنیای بازاریابی محتوا است؟ اینگونه نیست که آنها خدمات بازاریابی را به روشی که HubSpot انجام می دهد ارائه دهند. اما آنها مطمئناً رهبران هستند تا آنجا که از آنها برای ایجاد مطالب آموزشی با کیفیت بالا ، از حوادث حضوری استفاده کرده و آن را برای هر کس که می خواهد در دسترس و در دسترس قرار داده است.

آنها اکنون فقط بیش از ۹٫۵ میلیون مشترک یوتیوب فقط در کانال اصلی خود دارند. با بارگیری پنج میلیون نفر از هشدارها ، هر بار که ویدیوی جدید بارگذاری می شود ، می توان به راحتی ارزش بازاریابی با محتوای خوب و همچنین تأثیر TED را مشاهده کرد.

سکوی اصلی TED YouTube است ، البته جایی که تقریباً هر روز یک ویدیوی جدید بارگذاری می کنند ، و حتی فیلم هایی را در مورد خود بازاریابی محتوا ارائه می دهند. تخمین زده می شود که فیلم های آنها بیش از یک میلیارد بار مشاهده شده است.

آیا می خواهید اطلاعات بیشتری درباره آنچه مذاکرات TED را ویژه می داند کسب کنید و چرا اینقدر موفقیت آمیز بوده اند؟ بنیانگذار کتاب کریس اندرسون را توضیح دهید که دقیقاً چگونگی انجام این کار را توضیح می دهد.

۳ ٫ هاوک مدیا

هاوک مدیا یک آژانس با محوریت مارک مستقر در سانتا مو استnica، California که طیف کاملی از خدمات بازاریابی دیجیتال را برای مشاغل از هر شکل و اندازه ارائه می دهد. تخصص آنها در بازاریابی محتوا شامل بازاریابی ایمیل ، تبلیغات فیس بوک ، SEM ، کسب پول ، طراحی ، بازاریابی تأثیرگذار ، خرید رسانه ، بازاریابی وابسته و موارد دیگر می باشد.

یکی از راههای تفکیک Hawke Media اینست که راه حلهای بازاریابی سطح کارتی CMO را ارائه می دهد و این امر را برای مشاغل کوچکتر و نوپا ارزان تر می کند. آنها تلاش می کنند با سفارشی کردن خدمات خود با نیازهای منحصر به فرد مشتریان خود ، بالاترین بازده سرمایه گذاری خود را برای هر تجارت فراهم کنند.

راه حل

هاوک یک بازیکن کوچک اما پر سر و صدا در صنعت است و آنها با چندین مارک بزرگ از جمله Verizon ، Raleigh و Fjallraven همکاری کرده اند. بازاریابی دیجیتال و مشاوره روابط عمومی بنیانگذار اریک هوبرمن را در کارآفرین بررسی کنید.

۴ ٫ KISSmetrics

KISSmetrics یک رهبر در جمع آوری داده ها و تجزیه و تحلیل است و دارای خدمات بسیاری برای پشتیبانی از مشاغل در اندازه های مختلف در سیستم ها و استراتژی های بازاریابی محتوا است.

آنها بر روی کمک به مشتریان برای دستیابی به اطلاعات صحیح متمرکز شده اند تا به توسعه استراتژی های معنادار با برند متمرکز و واقعاً معنی دار بپردازند. آنها همچنین به خاطر کتابخانه محتوای عالی خود شناخته شده اند ، که از این طریق به دلیل یادگیری و آموزش بازاریابی دیجیتال ، مقدار زیادی رایگان را به صورت رایگان در اختیار عموم قرار می دهند.

KISSmetrics یکی از محصولات ۱۰ برتر محصولات بهینه سازی نرخ تبدیل است. با بررسی عمیق در رفتار مشتری ، معیارهای ارائه شده توسط این شرکت بسیار با ارزش است. این اطلاعات به مشاغل می گوید که چگونه می توانند انجام دهند ، و نشان می دهد که در چه مواردی می توانند نتیجه بگیرند

۵ ٫ نفوذ و شرکت

نفوذ و شرکت به شرکتها کمک می کند تا از طریق محتوای جذاب و ابتکاری کاملاً ارتباط برقرار کنند. پیشنهادهای کلیدی آنها شامل برندسازی اجرائی ، استراتژی بازاریابی محتوا و پروژه های محتوای خاص در مقیاس بزرگتر مانند اینفوگرافیک و کتابهای الکترونیکی است.

Influence & Co از دو کارمند به بیش از ۷۵ نفر در دو سال گذشته افزایش یافته است و دفاتری در کلمبیا ، کانزاس سیتی و سنت لوئیس دارد. این شرکت به یک رهبر فکری برای رسانه های مختلف و شرکت های انتشارات آنلاین تبدیل شده است.

شرکت Influence & Co. معتقد است که محتوا قویترین ابزار برای تجارت در کسب و کار ، تولید سرب و فروش و ایجاد روابط با مشتری واقعاً پایدار است. آنها به داشتن تخصص در این زمینه افتخار می کنند که می توانند شرکت شما را با بهترین کیفیت و تأثیرگذارترین محتوا ارائه دهند تا به کسب و کار شما در حداکثر استفاده از ROI کمک کند.

روندهای اصلی در بازاریابی محتوا

استفاده از داده های بزرگ برای شخصی سازی

همیشه به دنبال راه های جدید برای شخصی سازی و شخصی سازی ، بخشی جدایی ناپذیر از یک استراتژی محتوا است. علاوه بر این ، ترکیب داده ها و تجزیه و تحلیل ها باید روی ارزش متمرکز شود و از محصول و فروش فاصله بگیرد. بنابراین ، در حالی که مطمئناً بازاریابان محتوا باید قیف فروش را مورد توجه قرار دهند ، باید واقعاً همیشه در جستجوی روشهای جدید و غیر منتظره ای برای ارائه یک تجربه معتبر به مشتریان باشند.

بازاریابی آنفلوآنزا

بازاریابی اینفلوئنسر می تواند فرصت های عظیمی را برای مشاغل در سراسر طیف ها فراهم کند تا تعامل ، تبدیل و ROI خود را بهبود ببخشد بدون اینکه لزوما هزینه زیادی را صرف کند. گاهی اوقات تنها کاری که می کند گرفتن یک چهره مشهور است که روی محصول شما قلاب شده است. در موارد دیگر ، ممکن است به معنای مشارکت در یک کمپین نوآورانه باشد که هم برای مخاطبان تأثیرگذار و هم برای شما در نظر گرفته شود.

نکته مهم در مورد بازاریابی تأثیرگذار این است که می تواند به شما فرصتی بدهد که در خارج از جعبه فکر کنید و روی اقدامات یا رویدادها (مثلاً پایداری یا اقدامات خیریه) تمرکز کنید تا مخاطبان به فراتر از محصول فکر کنند.

خیریه

ویدیو

این روزها ویدیو بسیار محبوب است و به زودی از بین نمی رود. اما سن فیلم “ویروسی” ممکن است ناپدید شود – یا در آخر ، کسب و کارها باید اطمینان حاصل کنند که آنها به روشهای جدید ایجاد داستانهای شگفت انگیز از طریق فیلم متمرکز شده اند و کمتر به این موضوع توجه می کنند که چه مقدار ممکن است یا ممکن است در Facebook منتقل نشود . گربه ای که پیانو می نوازد ، جالب است ، اما این چه ارتباطی با نام تجاری شما دارد؟ ابزارهای جدید مانند تبلیغات استوری اینستاگرام روشهای ارزان و مؤثر برای مشاغل برای گسترش بازاریابی ویدیویی خود هستند.

افکار نهایی

کسب و کارهایی که امیدوارند در سال ۲۰۱۸ و بعد از آن موفق شوند ، باید در مورد هدف بازاریابی محتوا شفاف سازی کنند و در جبهه های مختلف آن به روز باشند تا بتوانند از این رقابت به روز باشند. آنها نه تنها نیاز به درک ماهیت در حال تغییر فناوری دارند بلکه باید به طور مداوم در حال تحقق باشنداو به دنبال راه های جدیدی برای برقراری ارتباط با مشتریان از راه های واقعاً ارزشمند است.

باری فلدمن از KISSmetrics ممکن است بهترین گفته باشد:

“بازاریابی محتوا به یک دلیل بسیار ساده شروع به شکوفایی کرد و همچنان شکوفا می شود: این چیزی است که مردم می خواهند. آنها آگهی ها ، تبلیغات و پنجره های مزاحم را نمی خواهند. آنها پیام های نامربوط و محصولاتی را که هیچ ارتباطی با آنها وجود ندارد ، می خواهند در چهره خود بخواهند. آنها نمی خواهند اسپم صندوق ورودی خود را مسدود کنند. مردم می خواهند با کیفیت بالا ، مفید ، مرتبط و جذاب در مورد چیزهایی که برایشان مهم است ، جذاب باشند. “