۱۰ راه مشاغل کوچک می توانند حضور رسانه های اجتماعی خود را بهبود بخشند

مشاغل کوچک در سرتاسر جهان می دانند که رسانه های اجتماعی برای ماندن در اینجا هستند ، اما این بدان معنا نیست که شما هنوز این فرصت را پیدا کرده اید که زمان یا تلاش لازم را برای ایجاد یک حضور مناسب در شبکه های مناسب بکار گیرید.

اما حتی اگر حضور در رسانه های اجتماعی خود را بهینه نکرده اید ، هنوز زمان وجود دارد ، و مزایا به ارزش تلاش خواهد بود. مزیت های زیادی برای پرورش برند شما در رسانه های اجتماعی وجود دارد ، از جمله اینکه می تواند به شما در بهبود خدمات به مشتری خود کمک کند ، به شما امکان می دهد با مشتری و چشم انداز در سطح جدیدی ارتباط برقرار کنید ، به شما در جذب مخاطبان خود و رسیدن به مخاطبان جدید کمک کنید ، به شما در ایجاد اقتدار کمک کنید و ترافیک را به وب سایت خود هدایت کنید.

به طور خلاصه ، یک استراتژی محکم در رسانه های اجتماعی می تواند با تقویت روابط پایدار و وفادار با مشتریان و آینده نگری ، باعث پیشرفت کسب و کار شما شود.

۱ Networks شبکه های مناسب را انتخاب کنید

رسانه های اجتماعی از زمان بازگرداندن فیس بوک در سال ۲۰۱۲ منفجر شدند و هزاران شبکه در آنجا وجود دارد که از اتصال همکلاسی های قدیمی به فعالیت های اجتماعی و هر چیز دیگری که در زیر آفتاب است ، به هر چیزی اختصاص داده شده است.

بنابراین با وجود این همه گزینه های موجود در خارج ، چگونه یک تجارت مناسب است؟ توصیه اکثر متخصصان این است که به چهار نفر از محبوب ترین ها بپیوندید ، و انتخاب صحیح آن ها به مخاطبان شما (و آنها در کجا هستند) و اهداف شما پایین می آید. در اینجا برخی از اطلاعات برای راهنمایی شما آورده شده است:

     

  • فیس بوک: بزرگترین پلتفرم ، دارای ۲ میلیارد کاربر فعال ماهانه است و سایت ایده آل برای مشاغلی است که مایل به تولید سرب و ایجاد روابط هستند
  •  

  • > <لینکدین:</ بستر شبکه های تجاری می تواند توسط هر دو کسب و کار B2B و B2C برای ایجاد اعتماد ، ایجاد اقتدار و درگیر کردن مخاطبان استفاده شود.
  •  

  • > توییتر: که سکوی آن فوری است ، مناسب برای مشاغلی است که مخاطبان عمده آنها زیر ۵۰ سال هستند و باید از اطلاعات حساس به زمان مانند خبرها ، اخبار استفاده کنند. ، و موضوعات گرایش
  •  

  • > پینترست: سایت به اشتراک گذاری عکس ، یک سکوی خارق العاده برای مشاغل دارای جذابیت بصری (فکر کنید رستوران ها ، مد ، هنر ، مسافرت و عروسی) و فوق العاده است برای فروش درایور زیرا بسیاری از کاربران برای برنامه ریزی خرید به سایت مراجعه می کنند
  • برنامه ریزی

     

  • < Snapchat:</ بستر محتوای منقضی ، یکی از سریعترین سایتهای شبکه های اجتماعی در حال رشد است و مشاغل می توانند با ارائه تبلیغات ، تهیه محتوای شخصی سازی شده ، دسترسی انحصاری آن را اهرم کنند. و ایجاد روابط با تأثیرگذار به منظور هدایت به رسمیت شناختن نام تجاری و وفاداری

۲ a یک هدف تنظیم کنید

فعال بودن در رسانه های اجتماعی فواید زیادی برای تجارت دارد و موارد زیادی وجود دارد که می توانید با حضور اجتماعی خود به انجام برسانید از جمله انجام خدمات به مشتری ، جذب مشتری ، ایجاد پیشرو ، گسترش مخاطبان خود ، رانندگی در فروش ، افزایش ترافیک وب ، کسب بینش و بازخورد ارزشمند و موارد دیگر

اما برای دستیابی به این اهداف با هر اندازه موفقیت ، باید هدفی را در نظر داشته باشید که بتوانید به سمت آن کار کنید زیرا برای رسیدن به آنجا باید استراتژی ایجاد کنید. به عنوان مثال ، اگر می خواهید خدمات مشتری خود را بهبود بخشید ، تکنیک های شما برای فروش رانندگی متفاوت از رویکرد شما خواهد بود ، بنابراین مهم است بدانید که می خواهید چه کاری انجام دهید.

۳ a با یک استراتژی بیایید

داشتن هدفی برای بهبود حضور در رسانه های اجتماعی فوق العاده است ، اما این فقط آغاز است. هنگامی که شما می دانید به چه می خواهید برسید ، باید طرحی را تهیه کنید تا به شما در رسیدن به آنجا کمک کند.

با تعیین فرد یا افرادی که در تیم رسانه های اجتماعی خواهند بود ، شروع کنید و نقش ها و مسئولیت های خود را به وضوح بشکنید تا همه بدانند که چه چیزی انتظار می رود و چه زمانی.

همچنین باید درباره فرکانس ارسال خود تصمیم بگیرید و یک تقویم محتوا ایجاد کنید که به شما در برنامه ریزی پست ها کمک کند و مطمئن شوید که روزها را از دست نخواهید داد. تقویم محتوا بخش بزرگی از استراتژی شما است زیرا باید شرح داده شود:

     

  • مخاطب شما کیست
  •  

  • مخاطبان شما به چه مباحث و موضوعاتی علاقه مند هستند
  •  

  • محتوای قابل استفاده شما قبلاً دارید
  •  

  • چه نوع محتوایی برای ایجاد یا اصلاح نیاز دارید هنوز
  •  

  • چه زمان و از چه محتوای محتوای سیستم عامل ها منتشر خواهد شد

۴ ٫ با توجه به مخاطب خود ، ایجاد یک محتوا یا یک برنامه درمانی را ایجاد کنید

شناخت مخاطبان شما هنگام رسیدن به موفقیت با مشغله رسانه های اجتماعی بسیار مهم است زیرا علایق و نیازهای مخاطبان شما نوع محتوایی را که می خواهید به اشتراک بگذارید و نحوه جذب طرفداران خود را تعیین می کنید.

به عنوان مثال ، اگر شما یک کافه قهوه بودید ، ممکن است مخاطبان مورد علاقه شما به دستور العمل های نوشیدنی قهوه فانتزی ، نکات مربوط به دم کردن وتکنیک ها و سایر مقالات مرتبط با جاوا. برخی از موارد مهمی که باید در مورد مخاطبان خود بدانید شامل سن ، مکان ، جنس ، اهداف ، لایک ، نیازها ، رفتارها ، چالش ها و نقاط درد است.

مهم نیست مخاطب شما چه کسی باشد ، کانونی که به اشتراک می گذارید باید همیشه با کیفیت و مرتبط باشد و باید فیلم ها ، تصاویر و سایر انواع محتوای تصویری را هرچه بیشتر ممکن در اولویت قرار دهید زیرا این موارد در بین همه جمعیت شناسی و همه مخاطبان محبوب است.

۵ Tools ابزارهایی را برای برنامه ریزی و خودکار سازی ارسال ها انتخاب کنید

فعال بودن و حضور در رسانه های اجتماعی زمان و فداکاری را می طلبد ، اما ابزارهای اتوماسیون زیادی در دسترس است که می توانید از آنها استفاده کنید تا بطور خودکار پست ها را منتشر کنید و ارسال ها را تا یک ماه از قبل تنظیم کنید.

این ابزارها که شامل Hootsuite ، Sprout Social ، Buffer ، MeetEdgar و BuzzSumo است ، می توانند با برنامه ریزی و برنامه ریزی دسته های پست ها به طور همزمان ، در وقت شما صرفه جویی کنند ، اما همچنین باعث می شوند شبکه های شما را راحت تر کنترل کنید و به سرعت به پیام ها پاسخ دهید.

۶ ٫ به طور فعال مخاطبان خود را از راه های مرتبط جذب کنید

اگرچه محتوای در رسانه های اجتماعی بسیار مهم است ، فقط ارسال مطالب و پیاده روی کافی نیست. رسانه های اجتماعی همچنین در مورد ارتباط و تعامل هستند و این تنها راهی است که می توانید مناسباتی را که می خواهید ایجاد کنید و اعتماد مخاطبان خود را تقویت می کنید ، تقویت کنید.
پیاده روی

روشهای زیادی وجود دارد که می توانید با مخاطبان خود درگیر شوید و آنها شامل موارد زیر می شوند:

     

  • اظهار نظر در مورد پست ها
  •  

  • شروع و شرکت در گفتگوها
  •  

  • به اشتراک گذاری اطلاعات مربوطه
  •  

  • اشتراک گذاری محتوای تولید شده توسط کاربر
  •  

  • تنظیم و پاسخ دادن به سؤالات
  •  

  • رسیدگی به شکایات و انتقادات
  •  

  • قدردانی از مشتریان

۷ the زمانی را که برای تبلیغ صرف می کنید به حداقل برسانید

حتی اگر شیوه فروش اجتماعی در بین فروشندگان و بازاریابان به طور فزاینده ای رواج یابد ، روند واقعی استفاده از شبکه های اجتماعی برای ایجاد رشد بسیار متفاوت است با آنچه بیشتر مردم استفاده می کنند. به جای استفاده از اجتماعی به عنوان یک بستر تبلیغاتی فعال ، بهتر است از آن به عنوان ابزاری برای تعامل و ارتباط استفاده کنید.

در حقیقت ، توصیه می شود که مشاغل محتوای تبلیغاتی خود را تا ۲۰٪ نگه دارند ، در حالی که سهم شیر از محتوا باید به نیازهای مخاطبان شما اختصاص یابد.

۸ a حضور مداوم را حفظ کنید

رسانه های اجتماعی یک معامله یکپارچه و انجام شده نیستند ، و نیاز به زمان و صبر و شکیبایی دارند تا بتوانند حضور موثقی را پرورش دهند. با استفاده از ابزارهای اتوماسیون مناسب ، می توانید زمان لازم برای اختصاص به رسانه های اجتماعی را به حداقل برسانید ، اما حتی با این وجود حداقل ۱۵ دقیقه در روز به نظارت بر کانال های خود و پاسخ به سؤالات و مکالمات نیاز خواهید داشت. از نظر فرکانس ارسال ، تعداد مناسب به بستری که استفاده می کنید بستگی دارد.

برای LinkedIn و فیس بوک ، بیش از یک بار در روز ارسال نکنید و پست ها را به پنج بار در هفته محدود کنید. از طرف دیگر توییتر آنقدر تغییر می کند که هرچه بیشتر ارسال کنید ، بهتر می شود. به نظر می رسد با وجود Pinterest ، روزانه ۱۱ پین عدد جادویی است.

۹ ٫ مخاطبان را با صدای سازگار حاضر کنید

رسانه های اجتماعی برای ساخت و شناخت برند ایده آل است ، بنابراین بسیار مهم است که هر پستی که می کنید مطابق با نام تجاری و تصویر شما باشد. این مسئله می تواند مشکل ساز شود اگر شما چندین نفر را به وظیفه اجتماعی اختصاص دهید ، زیرا همه شخصیت خود را به پست های خود می رسانند.

به همین دلیل ، بهتر است تعداد افراد مسئول ارسال را محدود کنید و مطمئن شوید که همه از نظر صدا و تصویری که می خواهید ارائه دهند در همان صفحه قرار دارند.

۱۰ ٫ معیارهای مناسب را مشاهده کنید تا پیشرفت خود را رصد کنید

استفاده از رسانه های اجتماعی همیشه در حال رشد است و هرماه تعداد کاربران فعالتری نسبت به قبل وجود دارد ، خصوصاً در سایت های برتر مانند Facebook ، Twitter ، لینکدین و Snapchat. لزومی ندارد حضور در هر شبکه اجتماعی در آنجا وجود داشته باشد ، و این یک استراتژی بسیار بهتر برای تعیین اهداف ، تعیین مکان مخاطبان خود و انتخاب سایت هایی مناسب برای شما بر اساس این عوامل است.

ایجاد روابط ارتباطات رسانه ای دارای مزایای بسیاری برای استفاده در مشاغل شماست ، اما مهم است که اگر می خواهید از همه آنها بهره ببرید ، زمان خود را برای پرورش حضور خود اختصاص دهید.

نتیجه گیری

اهداف رسانه های اجتماعی شما معیارهایی را که برای شما مهم است تعیین می کند ، و اندازه گیری این موارد برای اطمینان از اینکه در مسیر صحیح با استراتژی خود هستید مهم است. به عنوان مثال ، اگر می خواهید میزان ترافیک سایت خود را افزایش دهید ، می خواهید به میزان مراجعه به شبکه های اجتماعی خود توجه کنید.

منابع زیادی وجود داردces شما می توانید برای اندازه گیری ها از جمله گوگل Analytics ، Facebook Analytics و بینش صفحه ، Sprout Social ، گزارش صفحات شرکت Linked ، Keyhole ، تجزیه و تحلیل های توییتر و گزارش های کلمات کلیدی ، بافر و BuzzSumo به آنها اعتماد کنید.

Share