۱۰ نکته نکاتی در مورد گوگل Analytics

معیارهایی مانند کاربران ، نمای صفحه ، نرخ گزاف گویی و مدت زمان جلسه اساس این گزارش ها را تشکیل می دهند ، اما لزوماً داستان صحیحی را بیان نمی کنند. در اینجا ۱۰ نکته عملی برای استفاده از گوگل Analytics آورده شده است.

۱ ٫ تنظیم هشدارهای سفارشی

یکی از بزرگترین مواردی که با انبوه اطلاعاتی که گوگل Analytics در اختیار شما قرار می دهد ، زمان لازم برای یافتن داده های مفید است. برای بازاریابان می تواند ساعتها طول بکشد تا نوع اطلاعات مورد نیاز خود را برای کمک به افزایش درآمد پیدا کند. خوشبختانه ، شما می توانید برای ایجاد و ارسال گزارش های سفارشی در فواصل منظم ، برنامه ریزی کنید.

برنامه ریزی

با وارد کردن قسمت مدیر حساب کاربری Analytics خود را شروع کنید. به بخش View بروید ، همه اطلاعات وب سایت و سپس هشدارهای سفارشی را انتخاب کنید. از اینجا می توانید از طریق پست الکترونیکی یا پیامک به چه نوع فعالیتی هشدار دهید.

اگر از شرایط هشدار استفاده می کنید ، می توانید شرایطی را که می خواهید درباره آنها اخطار دهید ، سفارشی کنید. محدودیتی در تعداد هشدارهایی که می توانید تنظیم کنید وجود ندارد. بهتر است برای نوع اطلاعاتی که به طور روزانه یا هفتگی بر روی آنها نظارت می کنید هشدار ایجاد کنید. با این روش می توانید زمان کمتری را برای گزارشگری صرف کنید و به هشدارهایی که توسط Analytics ارسال شده است اعتماد کنید.

۲ Rate نرخ تبدیل واقعی خود را پیدا کنید

۳ Se تجزیه و تحلیلهای جستجو در سایت

اگر شخصی در سایت شما جدید است ، ممکن است در ابتدا در مرور آن مشکل داشته باشد. در صورت داشتن نوار جستجو می تواند کمک بزرگی باشد که به آنها کمک کند آنچه را که می خواستید پیدا کنند و جمع آوری داده های جستجوی سایت می تواند به بینش شگفت انگیز منجر شود.

گزارشات اصطلاحات جستجوی سایت ، متداول ترین جستجوهای انجام شده در سایت شما ، از جمله کلمات کلیدی دقیق استفاده شده را نشان می دهد. این می تواند به شما سرنخی بدهد که مردم هنگام بازدید از وب سایت شما چه انتظاری را دارند. این یک روش عالی برای جمع آوری داده های کلمات کلیدی است و در صورت استفاده از آنها برای تهیه مطالبی که مردم می خواهند ، می تواند به افزایش شماره نامزدی کمک کند.

با مراجعه به جستجوی سایت و شرایط جستجو در بخش گزارش رفتار اطلاعات را پیدا کنید.

۴ ٫ ببینید که چگونه معاملات به فروش تبدیل می شوند

درک چگونگی حرکت مشتریان در سایت شما از لحظه ای که برای ورود به سایت کلیک می کنند تا زمانی که اقدام به خرید کنند می تواند به شما در بهبود جریان فروش کمک کند. چه عواملی باعث می شود آنها محصول شما را انتخاب کنند و چرا؟

Analytics می تواند با ارائه گزارش رفتارهای جریان یافته ، که در بخش رفتار وجود دارد ، کمک کند تا به شما ایده دهد که افراد قبل از تصمیم گیری برای خرید ، روی چه محتوا قرار می گیرند ، و به چه صفحاتی می پردازند.

اگر آن را با کاربران جدید مرتب کنید ، می توانید در مورد بازدید کننده هایی که احتمالاً از مارک شما آگاهی ندارند ، اطلاعات کسب کنید و به شما نشان می دهد که چگونه آنها در سایت شما حرکت می کنند. شما می توانید از این داده ها برای دیدن توالی صفحه مشترک استفاده کنید که از این طریق می توانید در یک تجربه بهتر مصرف کننده استفاده کنید.

۵ ٫ فروش موبایل و دسک تاپ را تجزیه و تحلیل کنید

موبایل

ترافیک تلفن همراه در سال های اخیر از ترافیک دسکتاپ پرش کرده و عامل محرک تعداد ترافیک در سراسر جهان است.

بسیاری از سرپرستان وب هنوز زمان بیشتری را صرف بهینه سازی نسخه های رومیزی سایت های خود به جای موبایل می کنند که این می تواند یک اشتباه بزرگ باشد. اگر می خواهید جزئیات وب سایت موبایل و رومیزی را در وب سایت خود بدست آورید ، می توانید همان و نرخ تبدیل هر دو سیستم عامل را تجزیه و تحلیل کنید. این می تواند به شما نشان دهد که باید از نظر تولید فروش تمرکز کنید.این کار را با استفاده از گزارش نمای کلی موبایل در زیر مخاطبان انجام دهید. پس از داخل ، داده ها را با انتخاب نرخ تبدیل اصلی یا هدف فروش خود تقسیم کنید. با این کار اطلاعات بین دسک تاپ ، تلفن همراه و رایانه لوحی ، از جمله تبدیل کل ، مرتب می شوند.

هم به میزان ترافیک و هم به نرخ تبدیل توجه کنید. اگر یک سیستم عامل دارای ترافیک بالا اما تبدیل کم باشد ، به احتمال زیاد امکان تبدیل این پلتفرم برای کاربران آسان نیست.

۶ Spe سرعت سایت را بیابید و آنها را بهبود بخشید

هیچ کس نمی خواهد منتظر وب سایتی باشد که بارگذاری آن خیلی طولانی طول بکشد. سرعت سایت برای بهینه سازی فروش و موتور جستجو بسیار مهم است. سرعت آهسته می تواند پتانسیل فروش را از بین ببرد قبل از اینکه افراد حتی به طور کامل صفحه وب را بارگیری کنند.

Analytics می تواند سرعت بارگذاری صفحات خاص در سایت شما را نشان دهد ، بنابراین به راحتی می توانید ببینید که کدام یک به بهینه سازی نیاز دارند. به <گزارش زمان بندی صفحه در زیر سرعت سایت بروید. در اینجا می توانید تمام صفحات سایت خود را مشاهده کرده و سرعت را با یکدیگر مقایسه کنید.

هر صفحه ای که سرعت بارگذاری کند کند می تواند برای شما مشتری باشد. اگر به گزارش پیشنهادات سرعت برگردید ، می توانید میانگین بار بار را برای هر صفحه مشاهده کنید ، نمره PageSpeed ​​آنها به همراه پیشنهاداتی در مورد چگونگی افزایش سرعت.

۷ Sales فروش مهندس معکوس

با تشکر از Google آنالیتیکس ، نیازی به گمانه زنی در مورد آنچه باعث مسافرت خریدار نشده است نیست. با استفاده از گزارش مسیر هدف معکوس در زیر تبدیل و اهداف ، می توانید به داده های بتن دسترسی پیدا کرده و از آن برای معکوس فروش آنلاین مهندس استفاده کنید. این کاربری را به شما نشان می دهد کاربرانی که قبل از خرید در سایت شما خرید کرده اند به همراه سابقه صفحاتی که قبل از خرید روی آنها قرار گرفته اند.

ستون اول به شما نشان می دهد که کدام صفحه زمینی را تبدیل کرده اند و هر ستون زیر مرحله قبلی را که قبل از فروش برداشته اید به شما نشان می دهد. با مهندسی معکوس روند فروش متداول ، می توانید راه هایی برای هدایت بهتر مردم از طریق هر صفحه که منجر به فروش می شود ، بفهمید.

۸ ٫ مقایسه کاربران جدید و در حال بازگشت

این یک سؤال در فروش است که حتی در دنیای مدرن دیجیتال همچنان پابرجاست ، آیا باید سعی کنم ارزش های مشتری را افزایش دهم یا روی خرید مشتری متمرکز شوم؟ آیا بیشتر به مشتریان موجود می فروشم یا سعی می کنم موارد جدیدی را وارد کنم؟

دیجیتال

Analytics یک ویژگی برای کمک به شما در تصمیم گیری دارد. با کلیک روی جدید در مقابل بازگشت در زیر مخاطب کلیک کنید. جدولی که مشاهده می کنید به شما نشان می دهد که تعداد بازدید کنندگان سایت فعال و جدید کاربران جدید یا مشتریانی که بازگشت می کنند ، چقدر است.

اگر می خواهید بین نحوه مقایسه و مشارکت هر گروه در خط پایین خود بینش بیشتری کسب کنید ، جدول را با نرخ تبدیل هدف طبقه بندی کنید. در گوشه سمت راست پایین به فروش خود نگاهی بیندازید. اگر مشاهده می کنید که فروشندگان جدید از طریق سقف با هزینه کم برای هر تبدیل ، از سقف استفاده می کنند ، ممکن است بخواهید تمرکز خود را تغییر داده و انرژی بیشتری را برای جذب مشتری جدید بدست آورید.

اگر با بازگرداندن مشتریانی که اغلب و ارزان تبدیل می شوند ، فروش شما بیشتر شود ، شاید متمرکز باشد که عمدتاً روی آنها متمرکز شوید.

۹۵ ine تعیین کنید که چند بار برای تبدیل شدن یک فرد به طول می انجامد

نکته ای که بسیاری از فروشندگان در مورد آن تعجب می کنند این است که چه مدت و چند بازدید برای تبدیل مشتری به آن نیاز دارد. ما می توانیم از طریق Analytics با استفاده از گزارش طول مسیر در زیر قایق های چند کاناله دریابیم. این نشان می دهد که قبل از خرید چند کاربر تعامل را طی می کند.

با مراجعه به مسیر طول در تعاملها ، می توانید رایج ترین صفحه بازدید کاربران قبل از تبدیل مشاهده کنید.

بازارها می توانند از این داده ها در کمپین های ایمیل و رسانه های اجتماعی استفاده کنند. این مهم است که درک کنید که نمی توانید بلافاصله برای فروش بروید. مسیر را به مردم نشان دهید و آنها در نهایت تصمیم خود را برای خرید خواهند گرفت.

اگر می بینید فروش از طریق یک مسیر لمس می شود ، احتمالاً به این دلیل است که آنها از لینک مستقیم ناشی شده اند و از قبل درباره شرکت شما اطلاع دارند. در مسیری طولانی تر متمرکز شوید و به یاد داشته باشید که بسیاری از مصرف کنندگان قبل از خرید باید گرم شوند.

۱۰ ٫ از ترافیک داخلی خودداری کنید

این یک حقیقت اساسی است که ما وب سایت های خودمان را بیشتر از مشتریان بررسی می کنیم. این همه بخشی از اطمینان از عملکرد همه جانبه در این کشور است. متأسفانه ، این بازدیدها با افزودن تعداد بازدیدهای بیشتر ، روی داده های وب تأثیر می گذارد ، اما هیچگونه تبدیل به آنها صورت نمی گیرد.

Analytics به شما امکان می دهد تا هنگام تهیه گزارش ، آدرس IP شخصی خود و همکاران خود را فیلتر کنید. این کار را با رفتن به بخش مدیریت داشبورد خود و کلیک بر روی فیلترها انجام دهید.

یک فیلتر جدید ایجاد کنید ، و به عنوان یک نوع انتخاب از پیش تعریف شده استفاده کنید و ترافیک را از آدرس های IP خاص محروم کنید. هر آدرسی را که می خواهید از داده های خود حذف کنید وارد کنید.

گوگل Analytics می تواند معدن طلای داده را در اختیار شما قرار دهد ، اما اگر به دنبال اطلاعات خاص هستید ، می تواند بسیار زیاد باشد.

با پیروی از ۱۰ مرحله فوقامیدوارم بتوانید به پیدا کردن داده های عملی نزدیک شوید تا به شما در بهبود نرخ فروش و تبدیل کمک کند.