پایان نامه ارشد سبك های يادگيري دانش آموزان ناتوان یادگیری

با توجه به تعاريف فوق مي­توان وجه مشترك اين تعاریف را در چند نكته خلاصه كرد:

ـ كودكان نارساخوان دچار عقب ماندگي شديد، نارسايي حسي يا آسيب ديدگي عضوي آشكاري نيستند.

ـ نارساخواني معمولاً با مشكلاتي در قلمرو نوشتن، ‌هجي كردن، انشاء و حساب كردن همراه است.

ـ كارآمدي كودك نارساخوان در زمينه خواندن به طور معناداري پايينتر از حد توانايي وي در قلمروهاي ديگر است؛‌

ـ تمامي مؤلفان بر اين باورندكه اصطلاحات مختلفي كه براي ناميدن اين مشكل به كار رفته­اند، ‌جنبه توصيفي دارند.

با توجه‌ به نكات ذكر شده مي­توان نارساخواني را به عنوان مشكل پايدار يادگيري خواندن و خودكار شدن آن دركودكاني دانست كه دچار عقب ماندگي شديد يا نارسايي حسي نيستند، ولی توانايي خواندن در آنها به طور معناداري پايينتر از حد توانايي آنها در زمينه­هاي ديگر است (دادستان، ۱۳۷۹).

 متن فوق بخش هایی از این پایان نامه بود

برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

پایان نامه روانشناسی

لینک متن کامل پایان نامه فوق با فرمت ورد

Be the first to comment

Leave a Reply