عنوان کامل پایان نامه :

  بررسی آثار تبلیغات بر افزایش فروش شرکت های فعال در صنایع مواد غذای

قسمتی از متن پایان نامه :

ارتقای فروش

ارتقای فروش به فعالیت­های بازاریابی، غیر از فروش شخصی، آگهی و تبلیغات تجاری اطلاق می­شود و شامل نمایش دادن کالا در نمایشگاه­ها، نشان دادن طرز کار کالا و روش­های دیگر است. شرکت در نمایشگاه­های بین­المللی اثربخشی خود را از لحاظ بالا بردن سطح فروش به اثبات رسانده است.

 

۲-۷-۴-روابط عمومی

علی­رغم وجود تعریف­های بسیار متفاوتی که برای روابط عمومی ارایه کرده­اند، هوشمند سفیدی در کتاب راهبردهای عملی با ارایه­ی ۲۷ تعریف از روابط عمومی و ذکر ویژگی­های آن معتقد است که می­توان تعـریفی جامع از روابط عمومی ارایه کرد که آن عبارت از مجمـوعه­ای از فعالیت­های ارتباطی آگاهانه مبتنی بر برنامه و تحقیق است که با استفاده از شیوه­های عملی و هنری به دنبال ارتباط با مردم و اطلاع­یابی از نظرهای آنان تجزیه و تحلیل گرایش­های مخاطبان و افکار عمومی به منظور گفتگو با آنان برای رسیدن به تفاهم با کاربرد روش­ها و ابزارهای ارتباطی نوشتاری، گفتاری، دیداری و شنیداری است.

 

۲-۷-۵-تبلیغات تجاری

تبلیغات تجاری برانگیختن تقاضای یک محصول یا خدمت است، از طریق خبرهای از نظر تجارت مهم و مربوط به کالا که در نشریات چاپ می­شود و یا ایجاد جو مساعد برای کالا از طریق رادیو، تلویزیون یا صحنه که بابت آن پولی توسط تهیه­کننده یا فروشنده پرداخت نمی­شود. تبلیغات تجاری علمی است پویا که با تغییر و تحولات اجتماعی و سیاسی و اقتصادی هر روز شکل تازه­ای به خود می­گیرد و در محیط­های متفاوت با توجه به عقاید، آداب و رسوم، فرهنگ و مذهب محتوای خاصی می­یابد.

 

 

 

 

سوالات یا اهداف این پایان نامه :

اهداف تحقیق

هدف کلی پژوهش این است که نقش هزینه­های تبلیغات در رشد فروش محصولات مواد غذایی در شرکت­های صنعت مواد غذایی در سطح شهر اهواز بررسی و آزمون شود. اهداف ویژه­ی تحقیق، ارائه­ی نتایج کاربردی در خصوص تاثیر تبلیغات بر فروش محصولات یاد شده به مدیران، سرمایه­گذاران و کارشناسان بازاریابی به منظور یاری آنان در اتخاذ تصمیم­های مالی به موقع، صحیح و معقول می­باشد.

دسته‌ها: دسته‌بندی نشده