Menu

تاثیر رابطه بین کیفیت محصول و رضایت از مصرف محصول-پایان نامه مدیریت

0 Comments

 

عنوان کامل پایان نامه :

  بررسی آثار تبلیغات بر افزایش فروش شرکت های فعال در صنایع مواد غذای

قسمتی از متن پایان نامه :

افزایش نوع مصرف

 سعی می­شود نوع مصرف متنوع شود؛ مانند نوشابه­های غیرالکلی که به جز رفع عطش می­تواند وسیله­ی تفریح باشد و یا با ناهار و شام صرف شود. گل به جز تزیین منزل که در سابق مرسوم بود، می­تواند به همسر یا والدین هدیه شود، برای عروسی و جشن ارسال گردد، به مراسم ختم و تشییع فرستاده شود و یا به مصارف دیگری برسد.

 

۲-۵-۲- افزایش مقدار خرید

کالاهای کوچک را می­توان در بسته­های بزرگ چندین عددی فروخت که در مصرف کل موثر است و دیرتر تمام می­شود؛ بسته­های صابون، نوشابه­های غیرالکلی، بیسکویت و دستمال کاغذی از این دسته هستند.

 

۲-۵-۳-افزایش مدت مصرف

 کالاهای فصلی را می­توان در تمام سال مصرف کرد؛ مانند: یخچال، بستنی، نوشابه­ها و غذای گرم.

 

۲-۵-۴-افزایش تکرار مصرف

 کالاهایی مستلزم استفاده از کالای دیگر هستند و نسبت به آن­ها جنبه­ی فرعی داشته و  عمر کوتاهی دارند؛ نظیر فیلتر کولر، روغن موتور و باطری رادیو که آن­ها را می­توان در زمان­های کوتاه­تری تعویض کرد تا کالای اصلی بهتر کار کند.

 

۲-۵-۵- جذب نسل جدید

تبلیغات رقبا مانع از به ارث رسیدن شهرت کالاهاست و به این امید نمی­توان نشست که وقتی کالایی معروف یک نسل شد نسل بعدی هم پس از بلوغ همان را بخرد.

 

۲-۵-۶- نام شرکت یا نام کالا

 کالا یا موسساتی که در اثر تبلیغ معروف شده­اند، اگر تبلیغ مداوم نکنند پس از مدتی فراموش می­شوند و نام رقبا جانشین آن­ها می­شود.

 

 

 

 

سوالات یا اهداف این پایان نامه :

اهداف تحقیق

هدف کلی پژوهش این است که نقش هزینه­های تبلیغات در رشد فروش محصولات مواد غذایی در شرکت­های صنعت مواد غذایی در سطح شهر اهواز بررسی و آزمون شود. اهداف ویژه­ی تحقیق، ارائه­ی نتایج کاربردی در خصوص تاثیر تبلیغات بر فروش محصولات یاد شده به مدیران، سرمایه­گذاران و کارشناسان بازاریابی به منظور یاری آنان در اتخاذ تصمیم­های مالی به موقع، صحیح و معقول می­باشد.

متن کامل در سایت homatez.com