Menu

آثار تبلیغات بر افزایش فروش شرکت های فعال در صنایع مواد غذای-پایان نامه ارشد مدیریت

0 Comments

 

عنوان کامل پایان نامه :

  بررسی آثار تبلیغات بر افزایش فروش شرکت های فعال در صنایع مواد غذای

قسمتی از متن پایان نامه :

فهرست جدول ها

عنوان                                                                                             صفحه

جدول ۳-۱- متغیرهای مستقل و وابسته­ی تحقیق………… ۴۳

جـدول ۳-۲- طیف لیکرت استفاده شده در پرسشنامه تحقیق.. ۴۴

جـدول ۳-۳-متغیرهای تحقیق، تعداد و شماره سوالات مربوط به هر کدام…………………………………………….. ۴۴

جـدول ۳-۴- محاسبه­ی آلفای کرونباخ مربوط به سوالات پرسشنامه    ۴۶

جدول ۴-۱- تعداد پاسخگویان مرد و زن………………. ۵۰

جدول ۴-۲- پراکندگی در سن پاسخگویان………………. ۵۱

جدول ۳-۴- پراکندگی در میزان تحصیلات پاسخگویان…….. ۵۱

جدول ۴-۴- پراکندگی در وضعیت تاهل پاسخگویان………. ۵۱

جـدول ۴-۵- متغیرهای تحقیق، تعداد و شماره سوالات مربوط به هر کدام…………………………………………….. ۵۲

جـدول ۴-۶- تجزیه و تحلیل پاسخ­ها به پرسش­های متغیر اثر تبلیغات ۵۲

جـدول ۴-۷- تجزیه و تحلیل پاسخ­ها به پرسش­های متغیر درک کیفیت محصول………………………………………… ۵۳

جـدول ۴-۸-تجزیه و تحلیل پاسخ­ها به پرسش­های متغیر رضایت از مصرف محصول………………………………………… ۵۳

جـدول۴-۹- تجزیه و تحلیل پاسخ­ها به پرسش­های متغیر وفاداری مشتری به مصرف محصول…………………………………. ۵۴

جدول ۴-۱۱- همبستگی بین اثر تبلیغات و درک کیفیت محصول. ۵۶

جـدول ۴-۱۲-نتایج آزمون معناداری ضرایب در فرضیه­ی اول.. ۵۷

جدول ۴-۱۳-همبستگی بین درک کیفیت محصول و رضایت از مصرف محصول  ۵۷

جـدول ۴-۱۴- نتایج آزمون معناداری ضرایب در فرضیه­ی دوم. ۵۸

جدول ۴-۱۵- همبستگی بین اثر تبلیغات و رضایت از مصرف مشتری ۵۹

جـدول ۴-۱۶- نتایج آزمون معناداری ضرایب در فرضیه­ی سوم. ۵۹

جدول ۴-۱۷- همبستگی بین اثر تبلیغات و وفاداری مشتری به مصرف محصول…………………………………………….. ۶۰

جـدول ۴-۱۸- نتایج آزمون معناداری ضرایب در فرضیه­ی چهارم ۶۱

جدول ۵-۱-خلاصه­ی نتایج آزمون فرضیه­های تحقیق………… ۶۴

 

 

 

فهرست نمودارها

عنوان                                                                                             صفحه

نمودار ۱-۱-فرضیه­های تحقیق در قالب یک مدل مفهومی (برگرفته از تحقیق جوشی، ۲۰۰۹)……………………………… ۶

نمودار ۳-۱- فرضیه­های تحقیق در قالب یک مدل مفهومی (برگرفته از تحقیق جوشی، ۲۰۰۹)……………………………… ۳۹

 

 

سوالات یا اهداف این پایان نامه :

اهداف تحقیق

هدف کلی پژوهش این است که نقش هزینه­های تبلیغات در رشد فروش محصولات مواد غذایی در شرکت­های صنعت مواد غذایی در سطح شهر اهواز بررسی و آزمون شود. اهداف ویژه­ی تحقیق، ارائه­ی نتایج کاربردی در خصوص تاثیر تبلیغات بر فروش محصولات یاد شده به مدیران، سرمایه­گذاران و کارشناسان بازاریابی به منظور یاری آنان در اتخاذ تصمیم­های مالی به موقع، صحیح و معقول می­باشد.

متن کامل در سایت homatez.com

برچسب‌ها,